اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد

اعطای 29 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان ماهنشانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان از اعطای 29 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان ماهنشانی خبر داد.

اعطای 29 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان ماهنشانی

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اولویت‌های کمیته امداد در راستای حمایت از مددجویان این نهاد فراهم‌سازی شرایط لازم برای ازدواج مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه فراهم ساختن شرایط ازدواج مددجویی از طریق اهدای کمک‌ هزینه‌ در این زمینه صورت می‌گیرد، تصریح کرد: کمک هزینه‌های ازدواج مددجویی به دو صورت در قالب کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج اعطا می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد طی سال‎جاری در بحث ازدواج افزود: در نیمه نخست سال‎جاری 29 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان ماهنشانی پرداخت شده است.

این مسئول با بیان اینکه از این تعداد کمک هزینه 25 مورد کمک هزینه خرید جهیزیه و چهار مورد هدیه ازدواج است، اضافه کرد: سرانه کمک هزینه اهدایی برای خرید جهیزیه به هر نوعروس 10 میلیون ریال و سرانه هدیه ازدواج اعطایی به هر تازه داماد 2 میلیون ریال است.

وی همچنین به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مددجویان در شرف ازدواج ماهنشانی اشاره کرد و گفت: این دوره‌ها به منظور ارتقای سطح آگاهی مددجویان در بحث ازدواج برگزار شد.

هزینه 135 میلیونی برای ارائه خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان و دانشجویان ماهنشانی

غفاری در ادامه به ارائه خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان و دانشجویان ماهنشانی اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان و دانشجویان یکی از گروه‌های ویژه زیرپوشش کمیته امداد هستند و سالانه خدمات بسیاری در حمایت از آنها ارائه می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان به عنوان سرمایه‌های هر جامعه محسوب می‌شوند، اضافه کرد: خوشبختانه با بسترسازی صورت گرفته زمینه شکوفایی دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد فراهم شده و سالانه اقدامات مختلفی در حمایت از آنها انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه پرداخت کمک هزینه تحصیلی از مهم‌ترین حمایت‌های کمیته امداد از دانش‌آموزان و دانشجویان است، افزود: کمیته امداد در تلاش است با پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان زمینه ادامه تحصیل آنها را فراهم سازد و مانع از ترک تحصیل افراد پر تلاش از تحصیل (به علت شرایط و وضعیت اقتصادی ضعیف) شود.

وی در ادامه به بهره‌مندی 274 دانش‌آموز و 40 دانشجو از خدمات کمیته امداد ماهنشان خبر داد و گفت: در نیمه نخست سال‎جاری 135 میلیون ریال در راستای ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان ماهنشانی هزینه شده است.

غفاری تصریح کرد: برگزاری اردوهای دانش‌آموزی و دانشجویی، کلاس‌های آموزشی، دوره‌های مشاوره، مشاوره‌های تحصیلی و ... نیز از دیگر حمایت‌هایی است که از این گروه مددجویان انجام می‌شود.

انتهای پیام/73005/ب30/ف4004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول