اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

الگوسازی ازدواج، هدف جشنواره پیوند آسمانی است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: جشنواره پیوند آسمانی هرساله به مناسبت ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در جهت الگوسازی برای ازدواج جوانان تشکیل می‌شود.

الگوسازی ازدواج، هدف جشنواره پیوند آسمانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حمیدرضا گرشاسبی در جشنواره پیوند آسمانی که ظهر امروز در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تشکیل شد اظهار کرد: عالم جوانی همان‌گونه که منشا شورانگیز‌ترین تجلیات عاطفی، روحی و بالندگی است، در معرض فتنه‌انگیز‌ترین آسیب‌های فردی، اخلاقی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه غفلت از تربیت نسل جوان باعث خسران ملت‌ها می‌شود ادامه داد: دولت با نگاه ویژه به جوانان و آینده‌سازان مملکت بحث ازدواج و تسهیل ازدواج جوانان را مطرح کرده است.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: ازدواج، پیوندی مقدس و میثاقی محکم و محبوب نزد خداست که برای حفظ دین و ارزش‌های انسانی و تعالی‌بخش، به صورت مکرر از سوی پیامبران و سنت نبوی به آن اهتمام ویژه شده است.

وی با بیان اینکه تشکیل خانواده راه حل اجتماعی بشر از ابتدا بوده است اذعان کرد: مکتب بزرگ اسلام ازدواج را وسیله‌ای برای کمال، بقای دین، تکامل اخلاق، تامین سلامت جامعه و دوام و بقای نسل می‌داند و پیروان خود را به تسریع در امر ازدواج و ترک عزوبت دعوت می‌کند و آن را گامی مهم و مثبت در انجام مسئولیت‌های عبادی، اجتماعی و انسانی می‌داند.

گرشاسبی با بیان اینکه جشنواره پیوند آسمانی هرساله از 15 مهر تا 15 آبان برگزار می‌شود عنوان کرد: این جشنواره به مناسبت ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در جهت الگوسازی برای ازدواج جوانان تشکیل می‌شود.

وی اهداف تشکیل این جشنواره را اینگونه بیان کرد: هدف از این جشنواره موج آفرینی جهت همکاری منسجم ملی در امر ازدواج جوانان، فرهنگ‌سازی در زمینه الگوی ازدواج اسلامی به موقع، آگاهانه، آسان و پایدار است.

انتهای پیام/72011/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول