اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین:

فعالیت‌های خودجوش در عرصه محیط زیست نیاز مبرم جامعه است

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: با توجه به وضعیت فعلی محیط زیست کشور، نیاز مبرم به انجام فعالیت‌های داوطلبانه و خودجوش در این عرصه احساس می‌شود.

فعالیت‌های خودجوش در عرصه محیط زیست نیاز مبرم جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همایش زیست‌محیطی زیست‌بانان صبح امروز با هدف پاکسازی حاشیه رودخانه باراجین از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین و جمعی از علاقه‌مندان به طبیعت در حاشیه این رودخانه برگزار شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در حاشیه این همایش طی سخنانی اظهار کرد: توسعه پایدار بدون مشارکت جوامع محلی و نهادهای مردمی با سازمان‌های دولتی امکان‌پذیر نیست.

مجتبی منتظری افزود: تلاش مشارکت‌جویانه و خودجوش گروه‌های مردم‌نهاد در پاکسازی طبیعت اقدامی ارزشمند و تحسین‌برانگیز است که با توجه به وضعیت فعلی محیط زیست کشور نیاز مبرم به انجام این گونه فعالیت‌های داوطلبانه احساس می‌شود.

منتظری ادامه داد: حفظ محیط زیست و اراضی ملی فقط وظیفه دولت نیست؛ بلکه انسان‌ها هم که از این نعمت خدادادی استفاده می‌کنند، باید در راستای حفظ آن تلاش کنند و این تفکر باید در میان تک تک افراد جامعه نهادینه شود.

وی با تأکید بر لزوم گام برداشتن در راستای آموزش و نهادینه‌سازی فرهنگ زیست‌محیطی در جامعه تصریح کرد: نسل حاضر، محیط زیست را از پیشینیان به ارث نبرده؛ بلکه از آیندگان به امانت گرفته است و باید در راستای حفظ و حراست از این امانت تلاش کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین فعالیت‌های این سازمان در ارتقای سطح فرهنگ حفاظت از محیط زیست را مورد توجه قرار داد و گفت: از جمله واحدهای اساسی و مهم سازمان در راستای رسیدن به اهداف آن، کارپردازی و امور اداری است.

منتظری خاطرنشان کرد: حفاظت از اموال و دارایی‌های سازمان مدیریت پسماند و تأمین نیازمندی‌های آن از جمله اقلام مصرفی و مورد نیاز واحدها از وظایف واحد کارپردازی به شمار می‌رود که در صورت انجام درست، می‌تواند تسهیل‌گر وظایف این سازمان در مسیر رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده باشد.

گفتنی است، هوشنگ زاجکانی و فریبا عظیمی طی حکم‌های جداگانه به ترتیب به عنوان مسئول کارپردازی و مدیر امور اداری سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین معرفی شدند.

انتهای پیام/77011/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول