اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بابلسر خبر داد

انباشت زباله در سواحل بابلسر/محیط زیست وارد کار شود

معاون فرماندار بابلسر گفت: تفکیک زباله از مبدا به مقصد علاوه بر اینکه بسیاری از مشکلات این بخش را حل می‌کند اشتغالزایی را به همراه دارد.

انباشت زباله در سواحل بابلسر/محیط زیست وارد کار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، رضا محسن‌پور امشب در جلسه پسماند که در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر برگزار شد یکی از بزرگ‌ترین معضلات شهرستان بابلسر را دفن غیر بهداشتی زباله برشمرد و اظهار داشت: به دلیل عدم وجود مکان مناسب برای دفع بهداشتی زباله‌ها به صورت غیراصولی در جوار سواحل زیبای بابلسر انباشت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دفن غیربهداشتی زباله موجب آلودگی‌های زیست‌محیطی و بیماری‌های میکروبی می‌شود، تصریح کرد: انباشت زباله در جوار سواحل زیبای بابلسر چهره این شهر را در نگاه مسافران زشت جلوه می‌دهد.

معاون فرماندار بابلسر با بیان اینکه شهرداری با همکاری محیط زیست باید تلاش کنند تا هر چه زودتر جلوی این معضل گرفته شود، اذعان داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و توریستی بودن شهرستان تلاش برای رفع این معضل امری ضروری است.

محسن‌پور در ادامه با اشاره به اینکه ایران با ثبات‌ترین کشور در منطقه است، تصریح کرد: با توجه به شرایط کشورهای منطقه و شرایط خاصی که ایران در بحث سرمایه‌گذاری دارد به‌زودی سرمایه‌گذاران زیادی جذب این کشور می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه شهرستان ظرفیت بالایی در جذب توریست و گردشگر دارد، گفت: یکی از راهکارهای اساسی برای رفع معضل زباله را تفکیک زباله از مبدا به مقصد است.

معاون فرماندار بابلسر افزود: تفکیک زباله از مبدا به مقصد علاوه بر اینکه بسیاری از مشکلات این بخش را حل می‌کند اشتغالزایی را نیز به همراه دارد.

وی با انتقاد به برخی از مسئولان مربوطه اذعان داشت: برخی از مسئولان برای چند سال متوالی در این شهرستان فعالیت می‌کنند اما تاکنون هیچ طرح یا اقدامی در این زمینه انجام نداده‌اند.

انتهای پیام/86010/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول