اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مهندسان سمنان خبر داد

انعقاد تفاهم‏نامه 3 جانبه برای حفاظت از محیط زیست در استان سمنان

رئیس سازمان بسیج مهندسان استان سمنان از انعقاد تفاهم‏نامه سه جانبه برای حفاظت از محیط زیست در استان سمنان به همت این سازمان خبر داد.

انعقاد تفاهم‏نامه 3 جانبه برای حفاظت از محیط زیست در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضی دهرویه در حاشیه نشست معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تشکل‌های مردم‌نهاد که با حضور استاندار سمنان و جمعی از مسئولان و نمایندگان واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان پیرامون نقش‌آفرینی سازمان‌های مردم‎نهاد در حوزه حفاظت از محیط زیست برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان اظهار کرد: سازمان بسیج مهندسان استان سمنان در راستای حفاظت از محیط زیست فعالیت‌های خوبی انجام داده است.

وی به فعالیت‌هایی نظیر تشکیل کارگروه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست اشاره کرد که این کارگروه ضمن بررسی مشکلات زیست محیطی در استان سمنان، اقدام به عقد تفاهم‎نامه سه جانبه با اداره کل حفاظت از محیط زیست استان سمنان و بانک انصار برای مرتفع کردن مشکلات مالی و اعتباری کرده است.

رئیس سازمان بسیج مهندسان استان سمنان خاطر نشان کرد: سازمان بسیج مهندسان آمادگی خود را برای نقش‌آفرینی هر چه بیشتر با توجه به اعضای متخصص و متعهد خود، همچون گذشته اعلام می‌دارد.

دهرویه با اشاره به ترکیب شورای عالی اندیشه و هم‎فکری سازمان بسیج مهندسان و اشراف این سازمان به کلیه حوزه‌های مهندسی افزود: در حال حاضر، نیمی از مدیران بلندپایه استان سمنان در شورای عالی اندیشه و هم‎فکری این سازمان عضویت دارند و در تصمیم‌سازی‌های این سازمان نقش‌آفرین هستند.

وی ادامه داد: این سازمان به کمک دو هزار و 300 نفر عضو خود می‎تواند به عنوان حامی صنعت، معدن، کشاورزی و محیط زیست در استان حضوری مؤثر و فعال داشته باشد.

انتهای پیام/2249/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول