اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سردشت اعلام کرد

برگزاری دوره‌های آموزشی محیط زیست برای دانش‌آموزان سردشت

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سردشت گفت: دوره‌های آموزشی ارائه شده برای دانش‌آموزان با توجه به جغرافیای منطقه و مناطق محافظت شده سرشت گردآوری شده است.

برگزاری دوره‌های آموزشی محیط زیست برای دانش‌آموزان سردشت

کریم خضری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به آغاز دوره‌های آموزشی زیست محیطی برای دانش‌آموزان سردشت، اظهار داشت: این آموزش‌ها در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در ارتباط با حفظ و صیانت از جنگل‌های میرآباد سردشت ارائه می‌شود.

وی بر لزوم آموزش حفاظت محیط زیست به دانش‌آموزان تاکید کرد و اذعان داشت: کودکان و نوجوانان به عنوان پذیراترین افراد برای آموزش هستند، لذا آموزش باید از دوران کودکی آغاز شود.

خضری با اشاره به فرهنگ‌سازی به منظور حفظ محیط زیست و احیای آن تصریح کرد: داشتن مسئولیت در قبال محیط زیست باید در میان افراد جامعه نهادینه شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سردشت افزود: دانش‌آموزان آموخته‌های خود را با خانواده و سایر افراد در میان می‌گذارند و سبب ارتقای سطح آگاهی افراد جامعه در ارتباط با محیط زیست خواهند شد.

وی از برگزاری مسابقات زیست‌محیطی در بین دانش‌آموزان سردشت خبر داد و یادآور شد: دوره‌های آموزشی ارائه شده برای دانش‌آموزان با توجه به جغرافیای منطقه و مناطق محافظت شده سرشت گردآوری شده است.

خضری اضافه کرد: آموزش‌های شفاهی، پخش فیلم و دوره‌های میدانی طبیعت‌‌گردی به منظور تأثیرگذاری هر چه بیشتر برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/61010/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول