اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان:

مبحث 21 مقررات ملی ساختمان مورد تاکید نظام مهندسی زنجان است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: مبحث 21 مقررات ملی ساختمان مورد تاکید نظام مهندسی زنجان است.

مبحث 21 مقررات ملی ساختمان مورد تاکید نظام مهندسی زنجان است

احد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان برای تحقق اهداف مقررات ملی ساختمان اهتمام جدی دارد.

وی به صورت خاص مبحث 21 مقررات ملی ساختمان را یادآور شد و تاکید کرد: این مبحث تاکیداتی در خصوص پدافند غیر عامل دارد که در شرایط خاص زمانی مانند بروز حوادث طبیعی و جنگ‌ها اهمیت پیدا می‌کند از این‌رو سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل کشور اهتمام جدی دارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان به کاهش تلفات جانی و مالی در زمان بروز تهدیدات آفندی اشاره کرد و یادآور شد: مقاوم‌سازی ساختمان‌های مختلف که در مبحث 21 به ترتیب اولویت‌بندی شده است مورد تاکید پدافند غیرعامل قرار دارد و باید برای کاهش تلفات جانی و مالی در زمان بروز جنگ‌ها و حوادث غیرمترقبه نسبت به تحقق اهداف مبحث 21 مقررات ملی ساختمان اهتمام جدی داشت.

وی تحقق اهداف پدافند غیرعامل را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: جامعه مهندسی کشور برای تحقق اهداف مبحث 21 مقررات ملی ساختمان مسئولیت سنگینی دارد و جامعه مهندسی زنجان برای تحقق این اهداف پیش‌قدم شده است.

محمدی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با اداره کل پدافند غیرعامل استان و سازمان پدافند غیرعامل کشور خبر داد و تاکید کرد: با انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری سازمان نظام مهندسی گامی مهم برای تحقق اهداف پدافند غیرعامل کشور برداشته و اقدامی پیشرو در خصوص توجه به مبحث 21 مقررات ملی ساختمان انجام داده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان جایگاه مهندسی کشور در تحقق اهداف پدافند غیرعامل را مهم عنوان کرد و گفت: تدوین مبحث 21 مقررات ملی ساختمان گویای اهمیت فعالیت مهندسین در این حوزه است و جامعه مهندسی در حوزه عمرانی کشور باید نسبت به تحقق این اهداف تلاش کند.

وی زنجان را از استان‌های مهم در پدافند غیرعامل عنوان کرد و اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان نیز به دلیل اهمیت این موضوع تفاهم‌نامه همکاری با پدافند غیرعامل کشور و استان منعقد کرده است تا در راستای تحقق اهداف پدافند غیرعامل در کشور سهم موثری ایفا کند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان اهتمام جدی برای حضور فعال در عرصه‌های مختلف استانی و کشوری دارد، افزود: انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری نشان از عزم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان برای فعالیت پویاتر در سطح استان و کشور دارد و این دامنه فعالیت‌ها در آینده نیز با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

محمدی توجه به کیفیت ساخت و سازها در استان را یادآور شد و تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان نسبت به رعایت کامل مقررات ملی ساختمان و تحقق اهداف کیفی ساخت و ساز در زنجان تلاش می‌کند.

انتهای پیام/73007/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول