اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان تأکید کرد

توجه به مهندسی فرهنگی در سازمان‌ها

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار کرمان گفت: باید مهندسی فرهنگی که در کنار هر وظیفه سازمانی وجود دارد در جسم، روح و منطق ما هم جا بیفتد.

توجه به مهندسی فرهنگی در سازمان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، کریم مهرشاد ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار جیرفت اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است و این نیست که دولت در این راستا وظیفه‌ای جدای از ملت داشته باشد.

وی با بیان اینکه نظام ما برای امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: روز به روز کلیات نظام ما رو به عزت است یعنی مجموعه نظام ما در اشاعه معروف در جهان موفق بوده است و اگر نتوانیم وظیفه فردی خود را در این راستا انجام دهیم باید منتظر باشیم، ذلت خود را ببینیم.

مهرشاد تصریح کرد: راه عزت را باید از احادیث و قرآن پیدا کنیم، ما کارگزاران نظام جمهوری اسلامی که بالاترین افتخارمان حضور در این نظام است باید به این موارد توجه بیشتر کنیم یعنی نظام مهندسی فرهنگی که در کنار هر وظیفه سازمانی وجود دارد در جسم، روح و منطق ما هم جا افتاده تا زمینه‌های حکومت امام زمان (عج) فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تمام حرکت‌های کلی نظام را رصد می‌کنند این یعنی امر به معروف منتهی برخی مواقع تذکرات را درک و برخی را درک نمی‌کنیم.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار کرمان گفت: باید سعی کنیم، آمدن ما با به هر مسئولیتی صدق، صفا و صمیمیت باشد تا رفتن نیز راحت‌تر باشد، قرار نیست ما از این مسئولیت‌ها توشه فردی جمع کنیم و باید خدمت عمومی انجام دهیم.

مهرشاد ابراز داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی که می‌تواند معیار سنجش عاقبت ما باشد کار می‌کنیم، همه در نظام ما برادر هستند و کسی حق ندارد این برادری را ذره‌ای کم ببیند، تعدادی مسئولیت اجرای وظایفی را دارند و بقیه باید در این راستا کمک کنند و اگر کسی هم از این فرصت خوب استفاده نکند، خیانت کرده است.

وی با اشاره به خدمات ابراهیم غنچه‌پور در زمان فرمانداری جیرفت بیان داشت: افزایش 50 درصدی امنیت در جنوب کرمان نتیجه مدیریت خوب در منطقه جنوب و استان است.

به گزارش فارس در این آیین از خدمات ابراهیم غنچه‌بور فرماندار سابق جیرفت تجلیل و احمد امینی‌روش به عنوان سرپرست فرمانداری جیرفت معرفی شد.

انتهای پیام/80002/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول