اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیریت مصرف برق کشور:

مدیریت مصرف باید دیدگاه مهندسی پیدا کند

معاون مدیریت مصرف برق کشور گفت: مدیریت مصرف برق باید از نگاه سنتی خارج و دیدگاه مهندسی پیدا کند.

مدیریت مصرف باید دیدگاه مهندسی پیدا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا احمدی‌یزدی ظهر امروز که به منظور بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های کاهش پیک به مازندران سفر کرد، اظهار داشت: شرکت توزیع برق مازندران در زمینه فعالیت‌های مدیریت مصرف و کاهش پیک در کشور پیشگام است در آینده نزدیک از سایر شرکت‌ها برای الگوپذیری به مازندران هدایت می‌شوند.

وی از اجراء طرح جامع مدیریت مصرف برق به صورت پایلوت در استان‌های مازندران و فارس خبر داد.

وی یادآور شد: در مقوله مدیریت مصرف و کاهش پیک تاکنون اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و فعالیت‌هایی که در دنیا به مرحله اجرا در آمده در کشور نیز عملیاتی شده است.

معاون مدیریت مصرف برق کشور با اشاره به اینکه در بخش برق و انرژی 30 تا 50 درصد ظرفیت مدیریت مصرف وجود دارد، بیان داشت: سال‌های اخیر، هر ساله دو هزار و 500 مگاوات از نیاز مصرف برق شبکه سراسری مدیریت شده و مصرف برق کاهش یافته است.

احمدی‌یزدی از توجه و تاکید وزیر نیرو و معاون امور برق و انرژی وزارت متبوع بر مدیریت سمت تقاضا خبر داد و تصریح کرد: اقدامات مدیریت مصرف به صورت کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت تدوین و آماده اجرا است و در آینده به سمت انرژی‌های نو حرکت می‌کنیم.

وی اقدامات فرهنگی را در راستای مدیریت مصرف اثر بخش دانست و ادامه داد: طرح جامع آگاه‌سازی مدیریت مصرف در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین و در آینده نزدیک ابلاغ می‌شود.

احمدی یزدی بر تداوم برنامه‌های مدیریت مصرف تاکید و گفت: امسال سهمیه پیک شرکت توزیع برق مازندران 78 مگاوات، تعداد گزارش‌های این شرکت 300 گزارش تعیین که 7/83 مگاوات و 325 مورد تعداد گزارش محقق شده است که 52 مگاوات در مدیریت مصرف، 25 مگاوات در بهره‌برداری و 7/6 مگاوات در خدمات مشترکان تحقق پیدا کرده است.

انتهای پیام/86006/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول