اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط صدا و سیمای مرکز زنجان؛

مراسم عزاداری یازدهم محرم زنجان به صورت زنده پخش می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: مراسم عزاداری زینبیه اعظم زنجان همزمان با 11 محرم در سال‌جاری به صورت زنده پوشش کاملی خواهد داشت.

مراسم عزاداری یازدهم محرم زنجان به صورت زنده پخش می‌شود

مرتضی صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: جلساتی با اعضای هیئت امنای زینبیه اعظم زنجان برگزار شده و هماهنگی‌های لازم در راستای پوشش کامل مراسم عزاداری این مسجد در یازدهم محرم صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ارتباط خبری با شبکه یک سیما همزمان با مراسم عزاداری زینبیه اعظم برقرار خواهد شد، تصریح کرد: امیدواریم با هماهنگی‌های صورت گرفته این ارتباط خبری با بخش 14 برقرار شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه مراسم عزاداری مسجد احمدیه و مکتب‌الزهرا نیز به صورت کامل توسط صدا و سیمای استان زنجان پوشش داده می‌شود، اضافه کرد: این مراسم به صورت کامل ضبط و در مخاطب‌ترین زمان آنتن پخش می‌شود.

صفری با اشاره به اینکه دسته فاطمیون زنجان نیز با توجه به محتوای ویژه‌ای که دارد و پیوندی بین موضوع شهادت در کربلا و شهدای امروز ما در دوران دفاع مقدس برقرار می‌کند، ادامه داد: در سال‌جاری مراسم عزاداری فاطمیون زنجان نیز به صورت زنده پخش می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه شبکه‌های ملی نیز استقبال بسیار خوبی از مراسم عزاداری دسته فاطمیون زنجان خواهند داشت، اذعان داشت: این دسته محتوای حماسی دارد و مورد توجه مردم قرار می‌گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام محرم اشاره کرد و افزود: برنامه «با کاروان تا واقعه» تا 15 محرم در از شبکه اشراق پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان یادآور شد: 24 برنامه 30 دقیقه‌ای از مراسم عزاداری شهرهای استان زنجان پخش می‌شود.

انتهای پیام/73006/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول