اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

نقش مهم و جایگاه ارزشمند صدا و سیمای آذربایجان غربی حفظ شود

استاندار آذربایجان غربی گفت: نقش مهم و جایگاه ارزشمند صدا و سیمای آذربایجان غربی با مساعدت و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی، حفظ شود.

نقش مهم و جایگاه ارزشمند صدا و سیمای آذربایجان غربی حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به نظارت صحیح و مستمر بر برنامه‌های عمرانی آذربایجان غربی، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید تمام تلاش خود را در پیشبرد برنامه‌های خود انجام دهند تا شاهد رشد و توسعه روز افزون استان باشیم.

وی با اشاره به انجام وظایف دیوان محاسبات اداری آذربایجان غربی، تصریح کرد: در این میان مساعدت دستگاه اجرایی با دیوان محاسبات استان می‌تواند بیش از پیش مثمر ثمر باشد.

جلال‌زاده به نقش مهم و جایگاه ارزشمند صدا و سیمای آذربایجان غربی اشاره کرد و اذعان داشت: آذربایجان غربی با توجه به داشتن ظرفیت‌های بالقوه فراوان در حوزه‌های مختلف از سوی صدا و سیمای استان بیش از پیش شناخته شده است.

استاندار آذربایجان غربی افزود: مساعدت و یاری رساندن دستگاه‌های اجرای برای پیشبرد اهداف صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی بر لزوم تسریع در انجام پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و ابراز داشت: نظارت بر نحوه فعالیت پیمانکاران در اجرای پروژه‌های عمرانی با حساسیت بالا توصیه می‌شود.

جلال‌زاده اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی به دور از هر گونه فضای سیاسی در انجام وظایف خود بیش از پیش دقیق شوند.

انتهای پیام/61010/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول