اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان عنوان کرد

صدا و سیما بستری مناسب برای ترویج فرهنگ مطالعه

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان، صدا وسیما را بستری مناسب برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی عنوان کرد.

صدا و سیما بستری مناسب برای ترویج فرهنگ مطالعه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز نشست انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان در محل سالن جلسات این مرکز برگزار شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط اعضای انجمن خیرین کتابخانه‌ساز استان، عنوان داشت: برنامه‌های فرهنگی از جمله نیاز‌های روز جامعه است که فعالیت در این زمینه مشکلات و سختی‌های خاص خود را دارد.

حسین میسر افزود: صدا و سیما با همه امکانات و نیروی انسانی بستر مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی از جمله گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی است.

وی ادامه داد: در این مسیر به دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسان بخش‌های مختلف برای برنامه‌سازی و گسترش این فرهنگ نیاز است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان تصریح کرد: کتاب از جمله عوامل اصلی نشر و اشاعه فرهنگ در جامعه است و انجمن خیرین کتابخانه‌ساز با همراهی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان می‌تواند گام‌های مهمی را در این زمینه بردارند.

این مقام مسئول از اعلام آمادگی صدا و سیمای مرکز همدان برای حمایت و پوشش صوتی تصویری فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه کتاب و کتابخوانی خبر داد و افزود: اعتقاد ما بر جریان‌سازی دائمی در موضوع ترویج فرهنگ مطالعه است.

میسر اظهار داشت: اعضای انجمن می‌توانند با برگزاری نشست‌های تخصصی با کارشناسان این مرکز، برنامه‌های لازم برای عوامل تولید و خبر را تدارک و ارائه کنند.

وی از راه‌اندازی رادیو شهری در شهر همدان خبر داد و گفت: آمادگی ایجاد استودیوی سیمای شهری و پرداختن به موضوعات کلانشهری و فرهنگی در آن را نیز داریم.

انتهای پیام/89029/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول