اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان طارم خبر داد

برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر در طارم

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان طارم از برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر در طارم

اقبال جهانبخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و افزود: در دهه امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌های مختلفی در شهرهای طارم و آب‌بر اجرا می‌شود.

وی برگزاری دسته عزاداری هیئت رزمندگان اسلام با همکاری دیگر هیئت‌های مذهبی شهر آب‌بر را از برنامه‌های ایام محرم اعلام کرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان طارم از برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان خبر داد و گفت: نشست بصیرتی مذهبی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و سبک زندگی اجتماعی با حضور سخنرانان کشوری از دیگر برنامه‌های این دهه است.

این مسئول دیدار با خانواده معزز شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و یادواره‌های شهدا را از برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و تصریح کرد: این برنامه‌ها در سطح روستاهای شهرستان طارم نیز اجرا می‌شود.

جهانبخشی غبارروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: علاوه بر اجرای این مراسم‌ها برنامه‌هایی نیز به صورت درون سازمانی و پایگاهی در شهرستان در حال برگزاری است.

وی در ادامه امر به معروف و نهی از منکر را یکی از فروعات دین اسلام اعلام کرد و افزود: مسلمانان نباید در مقابل امر به معروف و نهی از منکر سکوت کنند چراکه سکوت در برابر این فریضه الهی جامعه را به فساد می‌کشد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان طارم با تاکید بر اینکه سکوت مقدمه تسلط اشرار بر مسلمانان است، تصریح کرد: بنا به آیه 251 سوره بقره اگر گروهی از مردم در مقابل فتنه و فساد دیگران ایستادگی نکنند همه زمین به فساد کشیده می‌شود.

وی به وظیفه آحاد مردم جامعه و مسئولان درباره عمل به امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: همه مردم باید این فریضه الهی را در جامعه گسترش دهند.

جهانبخشی با اشاره به اینکه بیشتر مشکلات موجود در جامعه به علت عدم اجرای امر به معروف و نهی از منکر است، اضافه کرد: ترک امر به معروف و نهی از منکر موجب می‌شود که خیر و برکت از جامعه برچیده شود.

انتهای پیام/73008/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول