اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه

همایش مجازی امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد

مدیرکل امور رسانه‌های معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه گفت: همایش مجازی امر به معروف و نهی از منکر همزمان با اختتامیه مسابقه وبلاگ‌نویسی حجاب و عفاف به صورت آنلاین در مسنجر «ال‌ فور آی» برگزار شد.

همایش مجازی امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی معاونت تبلیغ حوزه، حجت‌الاسلام محمد جواد اسماعیلی اظهار داشت: این مراسم به ابتکار معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه در تاریخ 18 آبان ماه مصادف با پنجم محرم از ساعت 19 الی 21 در مسنجر ال‌فور‌آی با قرائت قرآن کریم، مرثیه خوانی و سخنرانی برگزار شد.

وی گفت: این مراسم با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین نبوی معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه برگزار شد.

مدیرکل امور رسانه‌های معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه درباره هدف برگزاری این مراسم به صورت آنلاین گفت: ارائه الگوی عملی برای حضور فعال و کاربردی مسئولان فرهنگی کشور در فضای مجازی، تسهیل حضور همه فعالان مجازی سراسر کشور، پرهیز از هزینه‌های غیرضروری و زمینه‌سازی برای بهره‌برداری هرچه بهتر از امکانات و خدمات اینترنتی از اهداف برگزاری این مراسم به صورت آنلاین هستند.

وی ضمن اشاره به روند برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی عفاف و حجاب گفت: این مسابقه به همّت این معاونت از 18 مرداد ماه سال جاری مصاف با عید سعید فطر تا 25 مهر ادامه داشت و زمینه‌ای فراهم شد تا وبلاگ‌نویسان فعال در حوزه حجاب و عفاف در آن شرکت کنند.

اسماعیلی با اشاره به آمار شرکت‌کنندگان گفت: در مهلت اعلام شده نزدیک به 700 وبلاگ ثبت‌نام کردند که با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام، فعالیت هیئت داوران برای ارزیابی وبلاگ‌ها آغاز شد.

وی اظهار داشت: با بهره گیری از داوران مجرب، وبلاگ‌های شرکت‌کننده در سه مرحله ارزیابی و داوری شدند و سعی بر این شد تا بهترین وبلاگ‌ها انتخاب و معرفی شوند.

مدیرکل امور رسانه‌های معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه تاکید کرد: پس از ارزیابی وبلاگ‌ها در مرحله اول، 400 وبلاگ به مرحله دوم راه یافتند که از این تعداد نیز 35 وبلاگ به مرحله سوم رسیدند.

اسماعیلی بیان داشت: پس از ارزیابی وبلاگ‌ها در مرحله دوم، 12 وبلاگ در بخش دانش‌آموزی، 12 وبلاگ در بخش دانشجویی و 11 وبلاگ در بخش حوزوی به مرحله سوم راه یافتند.

وی اظهار داشت: در مرحله اول و دوم داوری، تمام وبلاگ‌ها توسط دو نفر از داوران به صورت مستقل نظارت و ارزیابی شدند.

مدیرکل امور رسانه‌های معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه با اشاره به شیوه‌ ارزیابی وبلاگ‌ها در مرحله سوم تاکید کرد: در این مرحله تمام وبلاگ‌ها به صورت همزمان توسط 6 داور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

اسماعیلی درباره هدایا و جوایز نفرات برتر بیان داشت: به نفر اول در هر بخش کمک هزینه عمره معادل پنج میلیون ریال، به نفر دوم کمک هزینه سفر به عتبات عالیات معادل سه میلیون ریال و به نفر سوم کمک هزینه سفر به مشهد مقدس معادل 2 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

وی اظهار داشت: همچنین به تعدادی از شرکت‌کنندگان که از سوی هیئت داوران شایسته تقدیر اعلام شده‌اند، هدایای فرهنگی تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول