اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری زنجان تاکید کرد

اهتمام مسئولین نسبت به ایجاد فضای کتابخانه‌ای در زنجان

سرپرست فرمانداری زنجان گفت: مسئولین نسبت به ایجاد فضای کتابخانه‌ای در زنجان اهتمام بیشتری داشته باشند.

اهتمام مسئولین نسبت به ایجاد فضای کتابخانه‌ای در زنجان

علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: کتابخانه به عنوان یک شاخص مهم فرهنگی محسوب می‌شود.

وی توسعه فضاهای کتابخانه‌های عمومی در شهر زنجان و همچنین روستاها را یادآور شد و افزود: باید نسبت به توسعه این فضاها تلاش کرد.

سرپرست فرمانداری زنجان شهرک‌های اقماری زنجان را نیازمند توجه بیشتر در این خصوص عنوان کرد و اظهار داشت: باید نیازمندی این شهرک‌ها مورد توجه باشد.

وی روستاهای نزدیک شهر زنجان را نیز مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: روستاهای زنجان باید به لحاظ توسعه شاخص‌های فرهنگی مورد توجه مسئولین قرار گیرند.

کاظمی وضعیت فعلی روستاهای نزدیک شهر زنجان را نامناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در حال حاضر روستاهای اطراف شهر به لحاظ شاخص‌های فرهنگی وضعیت رضایت‌بخشی ندارند.

سرپرست فرمانداری زنجان به وضعیت کتاب و کتابخوانی در زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: باید نسبت به ساخت و تجهیز کتابخانه مورد نیاز در شهر و روستاهای زنجان توجه بیشتری صورت گیرد.

وی فضاهای کتابخانه‌ای در روستاها را نیز یادآور شد و تاکید کرد: فضاهای کتابخانه‌ای در روستاها باید همانند مناطق شهری مورد توجه قرار گیرند.

کاظمی با بیان اینکه برخی از روستاهای اطراف شهر زنجان مشکلات کتابخانه‌ای دارند، افزود: مسئولین باید نسبت به حل مشکلات موجود اهتمام جدی داشته باشند.

سرپرست فرمانداری زنجان به ایام محرم اشاره کرد و اظهار داشت: در ایام محرم باید نسبت به اهداف قیام امام حسین(ع) توجه ویژه شود.

وی تبیین قیام امام حسین(ع) را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید نسبت به مطالعه بیشتر شخصیت آن حضرت توجه بیشتری صورت گیرد.

کاظمی زنجان را پایتخت شور و شعور حسینی عنوان کرد و اظهار داشت: عزاداری‌های مردم زنجان در ایام محرم بسیار منظم و مناسب است.

سرپرست فرمانداری زنجان برگزاری مراسم عزاداری در ایام محرم را یادآور شد و تاکید کرد: باید از هر گونه بدعت و انحرافی در عزاداری‌های ایام محرم پرهیز شود.

وی خواستار همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی زنجان برای برگزاری مناسب برنامه‌های عزاداری شد و تاکید کرد: عزاداری باید با نظم و انسجام مناسبی برگزار شود.

انتهای پیام/73007/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول