اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان خبر داد

آمادگی استان زنجان برای میزبانی از گردشگران مذهبی

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان از آمادگی شهر زنجان برای میزبانی از گردشگران مذهبی خبر داد.

آمادگی استان زنجان برای میزبانی از گردشگران مذهبی

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح بصیرت عاشورایی برای سومین سال متوالی در امامزادگان استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان با اشاره به برپایی خیمه‌های معرفت در برخی از امامزادگان شاخص استان افزود: این خیمه‌ها دارای سه غرفه است.

وی ایستگاه مشاوره را مخصوص تمام سنین دانست و گفت: در این خیمه افراد می‌توانند با کارشناسان به پرسش و پاسخ بپردازند و در مورد هر موضوعی که مورد علاقشان است، بحث و گفت‌و‌گو کنند.

این مقام از آموزشی بودن غرفه کودکان و نوجوانان خبر داد و اضافه کرد: نقاشی، قرآن بخوانیم و داستان بخوانیم و جایزه بگیریم از برنامه‌های این غرفه است.

خدابنده‌لو با اشاره به اینکه غرفه تبلیغات با هدف ترویج اهداف امام حسین (ع) در واقعه عاشورا برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: در این غرفه از طریق پاورپوینت، صدا و اسلاید به تبیین فرهنگ عاشورایی مبادرت خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه زنجان از آمادگی مساجد و امامزادگان برای استقبال از گردشگران مذهبی خبر داد و گفت: حسینیه که به نحوی زیر نظر اوقاف است از مدت‌ها پیش برای اسکان مهمانان دسته حسینیه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

انتهای پیام/73002/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول