اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فعالیت سامانه بارشی طی 48 ساعت گذشته

زنجان شاهد بارش 25 میلی‌متری باران بوده است

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به فعالیت 48 ساعته سامانه بارشی در سطح استان گفت: فعالیت این سامانه منجر به بارش‌ 25 میلی‌متری باران در زنجان شده است.

زنجان شاهد بارش 25 میلی‌متری باران بوده است

احد یاغموی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در زنجان، وضعیت جوی استان زنجان را طی 24 ساعت آینده غالباً ابری پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: طی این مدت زنجان شاهد بارش پراکنده باران هم خواهد بود.

وی وزش باد را یکی دیگر از پدیده‌های جوی استان برای روز آینده اعلام کرد و افزود: وضعیت پیش‌بینی شده برای 48 ساعت آینده در سطح استان مستقر می‌شود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به کم شدن ناپایداری‌های جوی از ظهر روز سه‌شنبه همزمان با هشتم محرم در زنجان اضافه کرد: بارشی برای عصر روز سه‌شنبه تا روز پنجشنبه در زنجان پیش‌بینی نشده است.

این کارشناس هواشناسی نوسان دمایی شهر زنجان را طی 24 ساعت گذشته پنج درجه اعلام کرد و گفت: دمای شهر زنجان در روز گذشته بین پنج و 10 درجه در نوسان بوده است.

یاغموری دمای فعلی شهر زنجان را 10 درجه بالای صفر اعلام و اضافه کرد: این دما در مقایسه با دیروز در همین ساعت چند درجه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه پایین‌ترین دما با چهار درجه طی روز گذشته از ایجرود گزارش شده است، افزود: بالاترین دما طی این مدت در گرماب ثبت شده که 14 درجه بوده است.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به فعالیت 48 ساعته سامانه بارشی در سطح استان تصریح کرد: فعالیت این سامانه منجر به بارش‌ 25 میلی‌متری باران در زنجان شده است.

این کارشناس هواشناسی در پاسخ به سئوالی در مورد پیش‌بینی‌های بارش در سطح استان زنجان برای هفته آینده اضافه کرد: هر چند میزان راستی‌آزمایی نقشه‌های هواشناسی کمتر از این مدت است ولی احتمال بارش در هفته آینده وجود دارد.

یاغموری با بیان اینکه میزان بارش‌های سایر نقاط استان در دست ارزیابی است، ادامه داد: بررسی‌های اولیه بیانگر این است که در دو روز گذشته بیشترین میزان بارش در مرکز استان روی داده است.

انتهای پیام/73004/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول