اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت یک میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت یک میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت یک میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان به منظور حل مشکلات فوری مددجویان اقدام به پرداخت وام‌های کارگشایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه وام‌های کارگشایی کمیته امداد با در نظر گرفتن نیازهای مختلف مددجویان پرداخت می‌شود، اذعان داشت: این وام‌ها برای حل مشکلات تحصیلی، فرهنگی، معیشتی و ... مددجویان نیازمند پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از وام‌های کارگشایی پرداختی طی سال‌جاری، افزود: در مهرماه امسال وام کارگشایی به 113 نفر از مددجویان زنجانی پرداخت شده است.

این مسئول در ادامه به سایر اقدامات حمایتی کمیته امداد در قبال مددجویان اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی در موضوعات مختلف از دیگر اقدامات کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد است.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی کمیته امداد با هدف ارتقای سطح آگاهی مددجویان برگزار می‌شود، افزود: در این دوره‌ها موضوعات اعتقادی و دینی به مددجویان آموزش داده می‌شود.

غفاری با بیان اینکه دوره‌های آموزشی کمیته امداد با در نظر گرفتن شرایط زندگی مددجویان، سطح سواد، سن و وضعیت اقتصادی آنها برگزار می‌شود، اضافه کرد: برگزاری هدفمند دوره‌های آموزشی با در نظر گرفتن نیازهای مددجویان موجب تاثیرگذاری بیشتر آن می‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به برخی از دوره‌های آموزشی برگزار شده توسط کمیته امداد ماهنشان طی سال‌جاری افزود: در مدت مذکور چندین دوره آموزشی امداد و نجات به منظور ایجاد آمادگی بیشتر در مددجویان در زمان وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در دوره‌های آموزشی که در بحث امداد و نجات برای مددجویان برگزار شده است، موضوعاتی همچون نحوه عملکرد در زمان وقوع حادثه، نحوه بستن زخم، رسیدگی به مصدومان حادثه، علائم مارگزیدگی، سکته و .... به مددجویان آموزش داده شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان همچنین به برگزاری دوره آموزشی ویژه دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: این دوره‌ها در مباحث اعتقادی، دینی و مذهبی برگزار می‌شود.

پناهی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی دانش‌آموزی در محل کانون‌های پیروان ولایت ویژه دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد برگزار می‌شود، افزود: آموزش مسائل شرعی و دینی از جمله اقامه صحیح نماز و قرائت قرآن، برگزاری کلاس‌های آموزشی در مباحث درسی و همچنین کلاس‌های آموزشی رایانه و آموزش هنرهای دستی از جمله دوره‌های آموزشی است که ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

پناهی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 3 هزار دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد زنجان هستند، اذعان داشت: خوشبختانه با اقدامات حمایتی کمیته امداد و دوره‌هایی که برای آنها برگزار شده است، سطح تحصیلی و علمی دانش‌آموزان در نقطه مطلوبی قرار دارد و سالانه شاهد ارتقای سطح تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو و موفقیت آنها در عرصه‌های مختلف تحصیل هستیم.

انتهای پیام/73005/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول