اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته کتاب صورت می‌گیرد

برگزاری کارگاه‌های‌ هم‌صدا با کتاب در کانون پرورش فکری قاین

مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قاین گفت: به مناسبت هفته کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان اقدام به برگزاری کارگاه‌های ادبی هنری هم‌صدا با کتاب می‌کند.

برگزاری کارگاه‌های‌ هم‌صدا با کتاب در کانون پرورش فکری قاین

زهرا صیفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قاین برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت هفته کتاب برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

وی با بیان این‌که این برنامه‌ها با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین نوجوانان و کودکان است.

برگزاری فستیوال فیلم کتاب توسط کانون پرورش فکری قاین

مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قاین به نخستین برنامه این مرکز در هفته کتاب اشاره کرد و افزود: برگزاری کارگاه‌های ادبی هنری هم ‌صدا با کتاب یکی از نخستین برنامه‌های مرکز کانون پرورش فکری قاین است.

صیفی تصریح کرد: این کارگاه‌ها با هدف تقویت خلاقیت ادبی، هنری و نمایشی کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که فستیوال فیلم کتاب همزمان با هفته کتاب برای بازدید کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان برگزار می‌شود، یادآور شد: کتاب‌های منتشر شده توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این فیلم به نمایش گذاشته می‌شود.

20 نفر از اعضای کتابخانه کانون پرورش فکری قاین تقدیر می‌شوند

مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قاین متذکر شد: برگزاری جلسه نقد کتاب فصل پنجم سکوت بین اعضای انجمن کتابخوانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قاین و اعضای انجمن نقد کتابخوانی کتابخانه شهید بهشتی قاین یکی دیگر برنامه‌های این مرکز در هفته کتاب است.

صیفی ادامه داد: ناشر این کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نویسنده آن محمدرضا بایرامی است.

وی تقدیر از اعضای کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قاین در صبحگاه مدارس را یکی دیگر برنامه‌های این مرکز در هفته کتاب عنوان کرد و اذعان داشت: در این مراسم‌ها حداقل از 20 نفر تقدیر به عمل می‌آید.

عضویت بیش‌از 2 هزار نفر در کانون پرورش فکری قاین

مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قاین به برگزاری برنامه دیدار دوست با دوست در هفته کتاب اشاره و اضافه کرد: این برنامه یک اردوی نیم‌روزه به روستای مهنج بوده که در این برنامه از کتابخانه این روستا بازدید و با اعضای کتابخانه این روستا دیدار می‌شود.

صیفی ادامه داد: در این برنامه حدود 40 جلد کتاب به کتابخانه روستای مهنج از طرف کانون پرورش فکری قاین اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: بازدید مدارس از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قاین و بهره‌مندی از برنامه‌های این مرکز در هفته کتاب یکی دیگر برنامه‌ها است.

مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قاین خاطرنشان کرد: در حال حاضر 2 هزار و 87 نفر از کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قاین هستند.

انتهای پیام/69021/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول