اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهبندان خبر داد

مساعدت 2 میلیارد ریالی حامیان به ایتام نهبندانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهبندان گفت: از آغاز سال جاری تاکنون مبلغ یک‌میلیارد و 743 میلیون و 221 هزار ریال توسط حامیان به ایتام زیر پوشش امداد نهبندان مساعدت شده است.

مساعدت 2 میلیارد ریالی حامیان به ایتام نهبندانی

علی قریب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی در کمیته امداد امام خمینی نهبندان اظهار داشت: این طرح براساس نیت خیرخواهانه افراد انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که سال گذشته با اجرای این طرح 27 میلیون ریال جمع‌آوری شد، ادامه داد: از آغاز اجرای این طرح تاکنون 20 میلیون ریال جمع‌آوری شده است.

پیش‌بینی جمع‌آوری 40 میلیون ریالی کمک در احسان حسینی

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهبندان افزود: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری 40 میلیون ریال کمک با اجرای طرح احسان حسینی جمع‌آوری شود.

قریب با بیان این‌که 525 یتیم زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان قرار دارند، گفت: این تعداد در قالب 300 خانوار هستند.

وی با بیان این‌که یتیمان زیرپوشش این نهاد از هفت سال به بالا هستند، اذعان داشت: دختران تا 25 سال و پسران تا 18 سال زیرپوشش قرار می‌گیرند.

وجود 482 حامی بومی در کمیته امداد نهنبدان

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهبندان تعداد دختران زیرپوشش این نهاد را 318 نفر دانست و یادآور شد: همچنین 207 پسر نیز زیرپوشش این نهاد قرار دارند.

قریب اضافه کرد: تعداد یتیمان زیر 18 سال زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی نهبندان 348 نفر هستند.

وی با بیان این‌‌که این یتیمان با کمک یک‌هزار و 98 حامی حمایت می‌شوند، تصریح کرد: از آغاز سال جاری تاکنون یک‌میلیارد و 743 میلیون و 221 هزار و 402 ریال کمک به صورت نقدی و غیرنقدی از حامیان جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نهبندان با بیان این‌‌که حامیان بومی این شهرستان 482 نفر هستند، خاطرنشان کرد: حامیان غیر بومی از تهران و سایر استان‌های کشور یتیمان زیرپوشش این نهاد را حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/69010/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول