اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه عزاداری حسینی مردم زنجان

محدودیت‌های ترافیکی هشتم محرم در زنجان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: خیابان امام و همه خیابان‌های منتهی به هسته مرکزی شهر در روز حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان با محدودیت ترافیکی مواجه می‌شوند.

محدودیت‌های ترافیکی هشتم محرم در زنجان اعلام شد

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به بارش باران در سطح شهر زنجان طی 24 ساعت گذشته اظهار داشت:‌ هر چند در حال حاضر مشکلی در خیابان‌های شهر وجود ندارد ولی رعایت قوانین برای پیشگیری از وقوع تصادفات از ضروریات است.

وی رعایت سرعت مطمئنه را در داخل شهر در همه مواقع از جمله به هنگام بارش باران لازم دانست و اضافه کرد: رانندگان باید توانایی خود را در کنترل خودرو به هنگام بروز خطر در نظر داشته باشند و سپس رانندگی کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان به در پیش بودن حرکت دسته‌های عزاداری در خیابان‌های شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: پلیس تدابیر لازم برای کنترل امور در این زمینه را در نظر گرفته است.

این مقام انتظامی به محدودیت‌های ترافیکی روزهای هشتم محرم در شهر زنجان اشاره و اضافه کرد: همزمان با حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان خیابان‌ فردوسی، تقاطع امیرکبیر، خیابان امام و همه خیابان‌های منتهی به این خیابان تا میدان عقاب در زمان حرکت این دسته مسدود خواهد بود.

شمس‌آذر با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روز هشتم در روز یازدهم محرم هم اعمال می‌شود، تصریح کرد: در این روز بخشی از خیابان شهدای زنجان هم به محدودیت ترافیک روز هشتم اضافه شده و خیابان امام تا میدان عقاب ادامه می‌‌یابد.

وی تاکید کرد: محدودیت‌های ترافیکی هسته مرکزی شهر زنجان به هنگام حرکت دیگر دسته‌های عزاداری از جمله احمدیه هم اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به کنترل‌های ترافیکی شهر زنجان در ایام محرم تصریح کرد: مردم تا حد ممکن از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: عزاداران حسینی در صورت استفاده از وسایط نقلیه عمومی، آنها را 50 تا 60 متری محل برگزاری مراسم‌های عزاداری پارک کنند تا به هنگام پایان مراسم و خروج از محل دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/73004/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول