اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راه‌بندان چند کیلومتری در مسیر فرودگاه/ استقبال‌کنندگان حجاج گرفتار ترافیک

راه‌بندان چند کیلومتری در محور اردبیل به سمت فرودگاه مشکلات متعددی را برای حجاج و همراهان آنها به وجود آورده است.

راه‌بندان چند کیلومتری در مسیر فرودگاه/ استقبال‌کنندگان حجاج گرفتار ترافیک

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حالی که حجاج اردبیلی عصر امروز بعد از سفر خانه امن الهی به زادگاهشان برگشتند، استقبال‌کنندگان و نزدیکان حجاج در حرکتی عجیب مسیر هفت کیلومتری اردبیل تا فرودگاه را بند آورده و با توقف خودرو در شانه خاکی و حتی جاده اصلی ترافیک سنگینی را در این محور به وجود آوردند.

حجاج اردبیلی که با دو هواپیمای شرکت هواپیمایی هما به اردبیل منتقل شدند در حالی در مسیر خروجی فرودگاه اردبیل به بن‌بست رسیدند که تمام مسیرهای منتهی به فرودگاه اردبیل به خاطر توقف خودروهای متعدد قفل شده و راهنمایی و رانندگی نیز بدون توجه به روان‌سازی به موقع ترافیک در این مسیر و ممانعت از توقف خودروها، این فضا را ایجاد کرده تا نابسامانی‌ها مستقبلین حجاج را کلافه کند.

این وضعیت سنگین ترافیکی که راه‌بندان عظیمی را در محور اردبیل – آستارا به وجود آورده است با نارضایتی مردم روبه‌رو شده به طوری که پیش‌بینی می‌شود تا ساعت‌ها تخلیه این محور به طول بینجامد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هر چند عزیمت حجاج اردبیلی امسال با مشکلات کمتری روبه‌رو بوده اما برخی نواقصات باید برای سال‌های آینده برطرف شود که با وجود افتتاح سالن مستقبلین در فرودگاه اردبیل باید فکری به حال نزدیکان حجاج شود تا در پارک خودروها آن هم به صورت محدود اقدامات لازم صورت بگیرد و در کنار آن فرهنگ‌سازی مناسب نیز از سوی مردم برای حاضر شدن تعداد محدودی از خانواده‌ها و بستگان حجاج در مسیر انتقال از فرودگاه به داخل شهر برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها صورت بگیرد.

انتهای پیام/62001/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول