اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خاش:

آموزش مهم‎ترین عامل کاهش ترافیک است

فرماندار خاش گفت: یکی از مهم‎ترین موارد در زمینه کنترل و کاهش ترافیک در شهرها بحث آموزش است.

آموزش مهم‎ترین عامل کاهش ترافیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از خاش، علیرضا شهرکی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان خاش اظهار داشت: بهره‌گیری از نظرات جمعی و تسریع در امر خدمت رسانی در بخش‎های زیر بنایی حمل و نقل و ترافیک از مهم‌ترین مزایای برگزاری جلسات شورای ترافیک است.

فرماندار خاش ادامه داد: کاهش میزان حوادث ناشی از رانندگی و تلفات جاده‎ای نیازمند تلاش همگانی با همدلی در کنار پلیس راهور است.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‎ترین موارد در زمینه کنترل و کاهش ترافیک در شهرها بحث آموزش است که می‎طلبد تا با تعامل وهمکاری بیشتر ادارات در بحث آموزش و فرهنگ سازی در بحث ترافیک و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی فعالیت بیشتری صورت بگیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع دستگاه‎های مختلف از جمله شهرداری، پلیس راهور و راه و شهرسازی باید با همفکری، تعامل و همکاری بیشتر در راستای بهبود اوضاع ترافیکی شهر اقدام کنند.

شهرکی یادآور شد: یکی از ظرفیت‌‎ها و توانمندی‌های شهرستان خاش، محورهای مواصلاتی و راه‎های ارتباطی مهم موجود در این منطقه است.

فرماندار خاش افزود: نباید نقش فرهنگ سازی در رانندگی را نادیده گرفت و در کنار بهبود عوامل فیزیکی و محیطی باید رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در کشور نهادینه شود.

وی با ابراز خرسندی از روند بهبود اوضاع ترافیکی شهرستان از تمام عوامل و دستگاه‌های متولی قدردانی کرد و اذعان داشت: قطعاً بهبود اوضاع ترافیک درتوسعه یک شهر و منطقه نقش آفرین است و رضایتمندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول