اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه:

آزادسازی خیابان امام بار ترافیکی را کاهش می‌دهد

شهردار ارومیه گفت: با آزادسازی امتداد خیابان امام شاهد کاهش بار ترافیکی در این خیابان خواهیم بود.

آزادسازی خیابان امام بار ترافیکی را کاهش می‌دهد

محمد حضرت‌پور  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: باید از فضای آزاد شده در امتداد خیابان امام که دیروز بازگشایی شد با برنامه‌ریزی‌های دقیق استفاده بهینه صورت گیرد و از آن برای کاربری‌های معمول و غیر ضروری در مرکز شهر استفاده نکرد.

وی با اشاره به اجرای دستور مقام معظم رهبری مبنی بر خروج پادگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران از داخل به خارج شهرها در این پروژه، گفت: با انجام تمهیدات لازم، عملیات عمرانی برای احداث ضربتی امتداد خیابان امام آغاز شده که اکنون شاهد تکمیل و بازگشایی آن هستیم.

حضرت‌پور هدف اصلی از بازگشایی امتداد خیابان امام و انتقال لشکر 64 پیاده ارومیه را به خارج از شهر، اضافه شدن فضای بکر داخل شهر به فضاهای عمومی قابل استفاده عنوان کرد.

وی تصریح کرد: البته بخشی از این فضا مطابق قوانین و مقررات موجود برای اجرای طرح‌های مسکونی و تجاری مد نظر ارتش، به آن اختصاص می‌یابد.

شهردار ارومیه با بیان اینکه 42 درصد این فضای آزاد شده برای ایجاد فضاهای عمومی شهری اختصاص می‌یابد، تصریح کرد: از آنجا که با بازگشایی این خیابان و اتصال میدان انقلاب به خیابان برق احتمال بروز مشکلاتی در تردد وسایل نقلیه دور از انتظار نیست، تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده از حجم این مشکلات کاسته شود.

وی ادامه داد: برای رفع این مشکل  توصیه می‌شود شورای ترافیک با اختصاص این مسیر برای تردد وسایل نقلیه عمومی تا حد ممکن از فضای بازگشایی شده استفاده بهینه را به عمل آورند.

حضرت‌پور همچنین اختصاص بخشی از این مسیر برای انجام ورزش همگانی را از دیگر گزینه‌های مطرح برای کاربری از امتداد خیابان امام عنوان کرد.

انتهای پیام/61006/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول