اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای هماهنگی و ترافیک بیرجند موافقت شد

ساماندهی ترافیکی تقاطع سه‎راه اسدی بیرجند

در جلسه شواری ترافیک شهرستان بیرجند با ساماندهی ترافیکی تقاطع سه‎راه اسدی موافقت و مقرر شد از این پس کوچه منتظری 20 ورودی، کوچه منتظری 24 خروجی و منتظری 22 برای ساماندهی ترافیکی این محدوده مسدود شود.

ساماندهی ترافیکی تقاطع سه‎راه اسدی بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، دبیر شورای هماهنگی و ترافیک شهرستان بیرجند ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان بیرجند، اظهار داشت: با توجه به تقاطع آوینی، پونه، صدف و نارنج که تقاطعی بسیار خطرناک دارد ترافیک بسیار سنگین است.

سیدمهدی رونقی ادامه داد: وجود اداره راه و شهرسازی، صدا و سیما و مسیر عبور و مرور روستاهای متعددی که در این مسیر قرار دارند سبب شده در این مسیر تردد بسیار سنگین احساس شود.

دبیر شورای هماهنگی و ترافیک شهرستان بیرجند افزود: اجرای میدان و دوربرگردان در آن مسیر لازم است اما فضای لازم برای ایجاد آن وجود ندارد و باید با ساماندهی آن از مشکل ترافیک کاسته شود.

رونقی، اصلاح هندسی تقاطع مدرس و محلاتی، بلوار شهید آوینی و پیامبر اعظم(ص)، نصب چراغ فرماندهی در تقاطع قدس و عدل، اصلاح بریدگی خیابان غفاری حدفاصل یاس و فرهنگ، ساماندهی ورودی روستای چهکند، ساماندهی و نصب علائم در سه‎راه اسدی و مصلی و بررسی سایر مصوبات کمیته فنی شورای ترافیک را از جمله صور‌ت جلسات شورای ترافیک امروز عنوان کرد.

وی اذعان داشت: مصوبات شورای ترافیک در اختیار شورای اسلامی، راهنمایی و رانندگی و دستگاه‌های مربوطه قرار می‌گیرد.

معاون امور عمرانی فرماندار بیرجند تصریح کرد: وظیفه اصلی ما در شورای ترافیک شهرستان، بررسی و تصویب طرح‌های ترافیکی است.

رونقی یادآور شد: شهرداری بیرجند، طرح ساماندهی خیابان جمهوری اسلامی و پارکینگ‌های مجاور را در اسرع وقت به شورای ترافیک بیرجند ارائه کند تا هرچه زودتر تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شود.

در این جلسه ساماندهی ورودی روستای چهکند، ساماندهی ترافیکی بهشت متقین و آرامستان بیرجند تصویب شد.

همچنین در این جلسه با ساماندهی و اصلاح ورودی‌های معابر اصلی شهر، احداث پایانه خطوط فرعی بلوار شهدای عبادی، ایجاد پیست اتومبیلرانی خارج از محدوده شهری و اصلاح و ساماندهی بلوار مسافر مقابل ترمینال مسافربری، اجرای پل عابر پیاده مقابل مسجد خاتم‌الانبیا و فنی و حرفه‌ای معصومیه موافقت شد.

در این جلسه با ساماندهی ترافیکی تقاطع سه راه اسدی موافقت و مقرر شد از این پس کوچه منتظری 20 ورودی، کوچه منتظری 24 خروجی و منتظری 22 برای ساماندهی ترافیکی این محدوده مسدود شود.

همچنین یکی از مصوبات این جلسه تقاطع بلوار شهید آوینی، پونه و نارنج بود که توسط مدیران اجرایی با این طرح در شورای ترافیک موافقت شد.

انتهای پیام/69017/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول