اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان البرز اعلام کرد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هفته

رئیس پلیس راه استان البرز آخرین محدودیت‌های ترافیکی برای کنترل بار ترافیکی جاده‌ها و محورهای برون شهری این استان در روزهای پایانی هفته را اعلام کرد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی هفته

رضا اکبری امروز در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد، از چند جاده و آزادراه اصلی برخوردار است.

وی افزود: مهمترین این محورها مربوط به جاده چالوس و همچنین آزادراه تهران ـ کرج و آزادراه کرج ـ قزوین است که از جمله اصلی‌ترین راه‌های برون شهری در کشور به شمار می‌آیند.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: مردم ساکن استان‌های تهران و البرز برای رسیدن به استان‌های شمالی، شمال غربی و غربی کشور از این جاده‌ها استفاده کرده و از سوی دیگر ساکنان حداقل 5 استان کشور نیز برای دسترسی به پایتخت باید از استان البرز عبور کنند.

اکبری افزود: با توجه به اینکه در روزهای پایانی هفته شاهد تعدد سفرهای مردم از این محورها هستیم، برای کنترل ترافیک و همچنین تامین امنیت مسافران نیازمند اعمال محدودیت‌هایی است که این محدودیت‌ها در سال‌های اخیر همواره در روزهای پایانی هفته و تعطیلات اعمال می‌شود.

* جمعه جاده چالوس یک طرفه می‌شود

این فرمانده ارشد انتظامی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا در این هفته نیز شاهد افزایش کنترل پلیس راه در جاده‌های استان البرز هستیم؟ گفت: بر اساس آخرین دستورالعملی که در اختیار داریم در روز جمعه این هفته از ساعت 17 و 30 دقیقه تا یک بامداد روز شنبه یازدهم آبان عبور و مرور کلیه وسائل نقلیه در محور چالوس از سمت مرزن‌آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

اکبری افزود: بر این اساس از ساعت 14 و 30 دقیقه همین روز تا یک بامداد عبور وسائل نقلیه از ابتدای جاده چالوس در کرج به سمت مرزن آباد نیز ممنوع خواهد بود.

وی بیان داشت: همچنین طی روزهای پنجشنبه و جمعه و در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی تردد هرگونه وسائل نقلیه سنگین به غیر از اتوبوس‌ها و تریلرهای دارای مجوز در جاده چالوس ممنوع است و ماموران پلیس راه از تردد آنها جلوگیری می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان البرز متذکر شد: بر اساس محدودیت‌های اعمال شده، ماموران پلیس راه اجازه تردد از جاده چالوس در روزهای آخر این هفته را به موتورسیکلت‌ها نخواهند داد.

* افزایش کنترل عملکرد رانندگان در روزهای پایانی هفته

اکبری تاکید کرد: در این مدت به دلیل حجم بالای ترافیک، ماموران پلیس بیش از گذشته عملکرد رانندگان خودروها را کنترل کرده و در صورت مشاهده تخلفات حادثه‌ساز ضمن انتقال خودرو به پارکینگ، با راننده برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.

وی در پایان اظهار داشت: مسافران باید بدانند که این محدودیت‌ها برای حفظ سلامت و ایمنی آنها است و ما انتظار بیشترین همکاری را در رعایت قانون از سوی رانندگان خودروها داریم.

انتهای پیام/2302/ی40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول