اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طراح شهری دانشگاه کالیفرنیا:

طراحی شهری اصفهان با مشکل ترافیکی روبه‌رو است

طراح شهری دانشگاه کالیفرنیا گفت: در حال حاضر ترافیک به عنوان مشکل اصلی طراحی شهری اصفهان محسوب می‌شود و باید مردم را به استفاده از انرژی انسانی دعوت کنیم.

طراحی شهری اصفهان با مشکل ترافیکی روبه‌رو است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهران مدنی صبح امروز در حاشیه دومین روز از برگزاری کنفرانس بین‌المللی اکولوژی سیمای سرزمین در دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به طراحی شهری شهر اصفهان اظهار کرد: مشکل ترافیک یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در شهر اصفهان وجود دارد و اگر وضعیت به این صورت ادامه یابد، به طور حتم مشکلات بسیاری برای شهر اصفهان به وجود می‌آید.

وی ادامه داد: مسئولان باید با اجرای طرح‌هایی، مردم را به استفاده از انرژی انسانی تشویق کنند و انجام پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری باید در دستور کار مردم قرار بگیرد و با انجام این اقدام به سلامت خود و پاکیزگی شهر خود کمک بیشتری کنند.

طراح شهری دانشگاه کالیفرنیا تصریح کرد: اگر مردم تلاش کنند به جای استفاده از خودروی شخصی از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، در کنار پاکیزگی شهر می‌توانند روابط بسیار خوب و دوستانه‌ای با یکدیگر پیدا کرده و تعاملات اجتماعی خود را نیز گسترش بدهند.

وی اضافه کرد: هدف من از ارائه مقاله در این کنفرانس این بود که افراد حاضر در جلسه با توجه به سخنانم لذت ببرند و اطلاعات خود را افزایش بدهند.

مدنی تاکید کرد: در مقاله خود درصدد وارد کردن مردم به جامعه و تقویت تعاملات اجتماعی میان مردم بوده‌ام.

وی افزود: کنفرانس بین‌المللی اکولوژی سیمای سرزمین به میزان بسیار خوب و مفیدی برگزار شده و چنین کنفرانس‌هایی با بار علمی بالا باید به صورت گسترده‌تری برگزار شود.

انتهای پیام/63015/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول