اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی

محدودیت‌های ترافیکی در خرم آباد اعلام شد

به منظور برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی محدودیت‌های ترافیکی در خرم‌آباد اعلام شد.

محدودیت‌های ترافیکی در خرم آباد اعلام شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی ویژه‌ای همزمان با برگزاری مسابقات جهانی کشتی پهلوانی در خرم‌آباد اعمال می‌شود.

پرویز حسینی افزود: تردد خودرو از ساعت 15 و 30 دقیقه بعد از ظهر امروز از میدان عدالت(صخره ای)، میدان شاپور خواست(ژاندارمری)، خیابان پلیس به سمت میدان تختی ممنوع شده و ادامه مسیر از مسیر روی پل انقلاب از طریق کنار گذر پل انقلاب به زیرپل انقلاب و ساحل غربی پل دارایی‌زاده و شهدا است.

وی اظهار داشت: فردا پنج شنبه نهم آبان ماه نیز عبور و مرورخودروها از ساعت 7 صبح تا ساعت 20 و 30 دقیقه شب از میدان شاپور خواست(ژاندارمری) به سمت خیابان پلیس و ورزشگاه تختی ممنوع بوده و تردد از میدان شاپور خواست به سمت خیابان امام به صورت دو طرفه تا ابتدای خیابان خیام و از خیابان خیام به سمت خیابان پلیس انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان گفت: همچنین محدودیت ترافیکی روز پنجشنبه، جمعه دهم آبان ماه نیز از ساعت 7 تا پایان مراسم اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان لرستان گفت: شهروندان خرم‌آبادی در صورت امکان از آوردن وسیله نقلیه شخصی خودداری کنند و در صورت اجتناب ناپذیری استفاده از وسایل نقلیه شخصی، از پارکینگی که به همین منظور در جنب فروشگاه اتکا پیش بینی شده نسبت به پارک خودرو اقدام کنند.

نخستین دوره مسابقات جهانی کشتی پهلوانی 9 و دهم آبان ماه با حضور بیش از 36 کشور جهان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

در این مسابقات که در دو وزن سنگین و فوق سنگین برگزار می‌شود، به نفرات اول تا سوم هر وزن به ترتیب 15، 10 و هفت هزار و 500 دلار جایزه اهدا می‌شود.

همزمان با برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی جهان در خرم‌آباد، تندیس جهان پهلوان غلامرضا تختی نیز در میدان تختی این شهر رونمایی می‌شود.

این تندیس به همت شهرداری خرم‌آباد ساخته شده که قرار است، طی مراسمی با حضور جمعی از مقامات و مسئولان استانی و کشور از این تندیس رونمایی شود.

مسابقات کشتی پهلوانی جهان با حضور ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی 36 کشور جهان طی روزهای 9 و 10 آبان ماه در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها با حضور بیش از 250 ورزشکار و مقامات هیئت‌ها و فدراسیون‌های ورزشی طی مدت دو روز در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی خرم‌آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2304/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول