اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین پلیس راهور استان زنجان:

ترافیک در محورهای مواصلاتی زنجان روان است

جانشین پلیس راهور استان زنجان گفت: وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان روان است.

ترافیک در محورهای مواصلاتی زنجان روان است

علی‌اصغر شیرمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بارندگی در همه محورهای استان زنجان اظهار داشت: این بارش مشکلاتی را در سطح جاده‌ها به وجود آورده است.

وی به چند مورد خروج خودرو از جاده از شب گذشته اشاره کرد و افزود: خروج از جاده و واژگونی از جمله مشکلات ترافیکی از زمان آغاز بارش در سطح استان زنجان گزارش شده است.

جانشین پلیس راهور استان زنجان وضعیت ترافیکی را در محورهای مواصلاتی استان روان اعلام و اضافه کرد: رعایت قوانین به بهبود شرایط ترافیکی در مواقعی مانند امروز که بارش باران وجود دارد، کمک می‌کند.

این مسئول با اشاره به کاهش اصطکاک در جاده‌ها به هنگام بارش باران تصریح کرد: رعایت سرعت مطمئنه از مهم‌ترین عوامل کنترل خودرو محسوب می‌شود.

شیرمحمدی رعایت فاصله طولی را از دیگر قوانین راهنمایی و رانندگی مهم در شرایط بارانی دانست و اضافه کرد: رانندگان باید قبل از رانندگی در جاده‌ها از سالم بودن وسایط نقلیه خود از جمله چرخش برف پاک‌کن و سطح آب آن مطمئن شوند چراکه در شرایط بارانی جایگزینی برای آن وجود ندارد.

وی پایین نگه داشتن سرعت خودرو را از دیگر مواردی اعلام کرد که حتماً باید در شرایط بارش به صورت جدی رعایت شود تا امکان کنترل خودرو در آن شرایط فراهم شود.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول