اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان

محدودیت‌های ترافیکی روز 13 آبان در زنجان اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان محدودیت‌های ترافیکی روز دوشنبه 13 آبان ماه را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی روز 13 آبان در زنجان اعلام شد

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به در پیش بودن روز 13 آبان ماه اظهار داشت: راهپیمایی این روز محدودیت‌های ترافیکی خاص خود را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه همه خیابان‌های منتهی به خیابان امام که مسیر راهپیمایی است در روز دوشنبه محدودیت ترافیکی خواهند داشت، افزود: این محدودیت شامل خیابان‌های منتهی به خیابان امام از چهارراه امیرکبیر تا میدان آزادی هم می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان تاکید کرد: خیابان‌های منتهی به خیابان امام در خیابان طالقانی و یا حتی خیابان جدید احداث شده هم شامل این محدودیت می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه خودروهای متوقف شده در مسیر راهپیمایی در خیابان امام به پارکینگ منتقل می‌شوند، اضافه کرد: این اقدامات به خاطر ملاحظات امنیتی و ترافیکی مسیر انجام می‌شود.

شمس‌آذر زمان آغاز محدودیت‌های ترافیکی را ساعت 7:30 دقیقه صبح روز دوشنبه اعلام کرد و گفت: این محدودیت‌ها تا پایان مراسم ادامه می‌یابد.

وی به رانندگان توصیه کرد، به محدودیت‌های ترافیکی اعلام شده در مسیر راهپیمایی توجه لازم را داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به بارش باران طی 24 ساعت گذشته در سطح شهر زنجان اذعان داشت: این بارش لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را افزایش داده است.

انتهای پیام/73004/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول