اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان:

زنجان با تکمیل استخر قهرمانی میزبان مسابقات بین‌المللی می‌شود

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان با بیان اینکه تکمیل استخر قهرمانی زنجان نیاز به حمایت مسئولان استانی دارد، گفت: با تکمیل این استخر، زنجان توانایی میزبانی مسابقات بین‌المللی را کسب می‌کند.

زنجان با تکمیل استخر قهرمانی میزبان مسابقات بین‌المللی می‌شود

اکبر عرب‌دوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده برای پشتوانه‌سازی رشته‌های زیر مجموعه این هیئت در استان زنجان اظهار داشت: تیم‌های واترپلوی رده‌های سنی مختلف در زنجان تشکیل و کلاس‌های تابستانی خاص خود را طی کرده‌اند.

وی به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری مسابقات واترپلوی زیر 12 سال در زنجان افزود: این مسابقات به شرط موافقت فدراسیون در دهه فجر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان به موفقیت‌های ورزشکاران زنجانی در عضویت تیم‌های ملی رده‌های مختلف سنی اشاره کرد و ادامه داد: حامد کریمی، حمیدرضا مقدمی، سهیل خادم‌پیر و محمدحسین محمدی بازیکنان زنجانی عضو تیم‌های ملی بودند که در مسابقات آسیایی مقام کسب کرده و به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می‌شوند.

این فعال ورزشی در پاسخ به سئوالی در مورد ورزشکاران ساماندهی شده توسط هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان گفت: شنا به دلیل مورد علاقه بودن، بیشترین متقاضی را در بین همه قشرها و رده‌های سنی مختلف دارد.

عرب‌دوست با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای جذب یک مربی بین‌المللی تمرین‌دهنده عنوان کرد: جذب مربی به ارتقای سطح شنای استان زنجان کمک شایانی می‌کند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان با بیان اینکه مربی مورد نظر برای رده سنی پایه خواهد بود، افزود: اگر هزینه لازم برای جذب این مربی تامین شود، رشته ورزشی شنا آینده خوشی خواهد داشت.

این فعال ورزشی با اشاره به در دست احداث بودن استخر قهرمانی زنجان تصریح کرد: این استخر در نوع خود بی‌نظیر است.

عرب‌دوست ادامه داد: استخر قهرمانی زنجان شامل استخرهای شنا، شیرجه، استخر گرم کردن برای شنا، واترپلو، و استخر گرم کردن برای واترپلو است.

وی با بیان اینکه تکمیل استخر قهرمانی زنجان نیاز به حمایت مسئولان استانی دارد، گفت: با تکمیل این استخر، زنجان توانایی میزبانی مسابقات بین‌المللی را کسب می‌کند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان با اشاره به احداث استخرهای مختلف در شهرستان‌های زنجان تصریح کرد: احداث این استخرها به ارتقای سطح این ورزش کمک شایان توجهی می‌کند.

انتهای پیام/73004/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول