اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

مشارکت 155 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در عزاداری محرم

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از مشارکت 155 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در مراسم‌های عزاداری محرم دشتستان خبر داد.

مشارکت 155 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در عزاداری محرم

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا شامگاه پنج‌شنبه در آیین عزاداری سالار شهیدان اظهار داشت: مردم دشتستان همواره در مراسمات مذهبی و به ویژه در مراسم‌های عزاداری‌ها حضوری پررنگ داشته‌اند و همواره عشق و ارادت خود را به ائمه اطهار(ع) نشان داده‌اند.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به مراسم‌های عزاداری و افزایش محتوای برنامه‌های عزاداری در دستور کار مسئولان هیئت‌ها قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان با اشاره به ویژگی‌های عاشورا و کربلا خاطرنشان کرد: فضیلت‌های الهی و انسانی بی‌شماری در مکتب عاشورا نمایان است.

محمودی‌نیا تصریح کرد: شیعه به مسائل عاشورا گریسته و کمتر در مسائل عاشورا اندیشیده و این یک ضعف است که باید با اهتمام روحانیون مرتفع شود.

وی گفت: ما در موضوع عاشورا یک بال را خوب پیش آمده‌ایم که بال شور است ولی در مبانی غنی عاشورا و اهداف مهم قیام امام حسین (ع) کمتر به آن روی آورده‌ایم.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از مشارکت 155 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در مراسم‌های عزاداری محرم خبر داد و گفت: 155 هیئت مذهبی در این ایام در مراسمات عزاداری مشارکت دارند.

محمودی‌نیا ابراز داشت: مساجد و حسینیه‌های دشتستان نیز میزبان مراسم‌های عزاداری در دهه اول محرم هستند که تلاش می‌کنیم باکیفیت‌ترین برنامه‌ها اجرایی شود.

انتهای پیام/2452/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول