اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کنگان خبر داد

رد رشوه 600 میلیون ریالی قاچاقچیان توسط مامور وظیفه‌شناس کنگان

فرمانده انتظامی کنگان از رد رشوه 600 میلیون ریالی قاچاقچیان توسط مامور وظیفه‌شناس کنگان خبر داد.

رد رشوه 600 میلیون ریالی قاچاقچیان توسط مامور وظیفه‌شناس کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، کرم دشتیان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش شهروندان از اساسی‌ترین وظایف مسئولان است و در این مسیر اهتمام ویژه داریم.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر کنگان در سال جاری برنامه‌های متعددی برای برخورد با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر انجام داده است.

فرمانده انتظامی کنگان از رد رشوه 600 میلیون ریالی قاچاقچیان توسط مامور وظیفه‌شناس کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: مامور وظیفه‌شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگان حین دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر، رشوه 600 میلیون ریالی را رد کرده و متهمان را برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داد.

دشتیان تصریح کرد: "محمد مهدی جعفری" از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگان در عملیات پلیسی انهدام باند مواد مخدر در این شهرستان، مبلغ 600میلیون ریال رشوه را رد کرد.

وی اضافه کرد: این مامور وظیفه‌شناس رشوه پیشنهادی متهمان را با مناعت طبع خود رد کرده و مراتب را پس از صورت جلسه ضمیمه پرونده متهمان کرده و وی را برای رسیدگی به مرجع قضایی تحویل داد.

دشتیان با تقدیر از اقدام این مامور وظیفه‌شناس گفت: با وجود چنین افراد مومن، متدین و متعهد در سازمان نیروی انتظامی، مجرمان و تبهکاران هیچ راهی برای فرار از دست قانون نخواهند داشت.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول