اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

بی‌کیفیتی را با خودروهای داخلی می‌شناسیم

امام جمعه بندرعباس گفت: امروز در کشور بی‌کیفیتی را با نام صنایع خودروسازی و خودروهای داخلی می‌شناسیم.

بی‌کیفیتی را با خودروهای داخلی می‌شناسیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌‌های نماز جمعه با بیان اینکه آمریکا سال‌هاست که حتی با اطلاع مسئولان شورای امنیت نیز به امر و کار جاسوسی از کشورهای ادامه می‌دهد، اظهار داشت: ملت شریف و فهیم ایران اسلامی سه دهه پیش به چهره واقعی و جاسوسانه آمریکا در کشور پی برد و این در حالی است که الان کشورها به این امر رسیده‌اند که سفارت‌های آمریکا کاری جز جاسوسی در کشورها و آن هم در سطح مقامات بالا ندارند.

وی با بیان اینکه جاسوسی و توسعه و ترویج آن موجبات رقم خوردن ناامنی در جهان می‌شود، اضافه کرد: در این بین سکوت شورای امنیت و سایر بخش‌هایی که همواره دم از حقوق بشر و صلح می‌زنند، قابل تامل و نابخشودنی است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناسبت‌های هفته به روز جهانی دیابت اشاره و افزود: این بیماری امروز در جامعه گسترش یافته است و در همین راستا انتظار می‌رود مسئولان و دستگاه‌های مربوطه با سلامت مردم اطلاع‌رسانی لازم را پیرامون تغذیه و رفتارهای تغذیه‌ای برای جلوگیری از شیوع آن به مردم بدهند.

نعیم‌آبادی در ادامه با اشاره به نامگذاری یک روز با نام کیفیت در تقویم کشور، اضافه کرد: امروز بعضا در برخی از حوزه‌ها تولیدی آنگونه که باید کیفیت مورد توجه قرار نمی‌گیرد به نحوی که در برخی از حوزه‌ها همانند خودروسازی بی‌کیفیتی را با نام این حوزه می‌شناسیم.

وی با بیان اینکه بی‌کیفیت‌ها را می‌توان با شناخت با کیفیت‌ها مشخص کرد و مقایسه لازم را انجام داد، اضافه کرد: به عنوان نمونه ارزانی نان که سال‌های بهانه نان بی‌کیفیت بود حتی با گران شدن منجر به بهبود کیفیت آن نشد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای خبرگان رهبری در عین حال افزود: البته هستند نانوایی‌هایی که نان با کیفیت به مردم تحویل می‌دهند و از خسران نعمت‌های خداوندی جلوگیری می‌کنند.

وی در این بخش از سخنان خود اضافه کرد: در برخی از صنایع همانند یخچال‌سازی که دانش پیچیده‌ای نیز نمی‌خواهد با وجود اینکه کشور در این صنعت تجربه بالای نیم قرن دارد، اما کماکان تولیدات در این بخش قابل قیاس با نمونه‌های خارجی نیست و مردم نیز حق دارند جنس با کیفیت‌تر انتخاب کنند.

انتهای پیام/88001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول