اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده قزوین در مجلس:

تعرفه‌های گمرکی با نگاه کارشناسانه تجدید نظر شود

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: تجدید نظر در تعرفه‌های گمرکی با نگاه کارشناسانه می‌تواند به رفع مشکلات این حوزه کمک کند.

تعرفه‌های گمرکی با نگاه کارشناسانه تجدید نظر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داوود محمدی امشب در کارگروه اشتغال استان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: گمرک الکترونیک، تجهیز به GPS در حوزه ترانزیت و تجدید نظر در تعرفه‌های گمرکی با نگاه کارشناسانه از اقداماتی است که می‌تواند به رفع مشکلات این حوزه کمک کند.

وی بیان کرد: قزوین از استان‌هایی است که از نظر صنعتی و کارگری جایگاه ویژه‌ای دارد و با داشتن 140 هزار کارگر، قطب صنعتی کشور به حساب می‌آید.

محمدی تثبیت اشتغال را از اولویت‌های موجود در حوزه اشتغال استان دانست و افزود: همراهی بانک‌ها و تأمین سرمایه در گردش شرکت‌ها از ضروریات تثبیت مشاغل موجود است.

وی خاطرنشان کرد: بنگاه‌های زودبازده استان با کمترین انحراف فعالیت‌های خود را به اجرا درآوردند؛ در حالی که میزان انحراف از اهداف اصلی این طرح در برخی استان‌ها به 70 درصد نیز می‌رسید.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه واردات و صادرات نیز باید تسهیلاتی به ویژه در فرآیند پیچیده اداری پیش‌بینی شود.

محمدی ضمن درخواست از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توجه ویژه به تخصیص اعتبارات به استان، اذعان کرد: قزوین استانی صنعتی است و از این نظر تنها سه یا چهار استان مانند قزوین در سطح کشور وجود دارد که این موضوع توجه جدی‌تر به این استان را می‌طلبد.

وی یادآور شد: ایران در تولید علم در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ اما در تبدیل آن به صنعت نتوانسته است توفیق لازم را کسب کند و بنابر این باید این مبحث نیز از اولویت‌های حوزه کار باشد.

انتهای پیام/77011/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول