اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم لیگ دسته یک فوتسال صورت می‌گیرد

علیصدر همدان در تهران و برابر پرسپولیس به دنبال کسب امتیاز

تیم فوتسال علیصدر همدان برای فرار از قعرنشینی جدول در لیگ دسته یک فوتسال به دنبال کسب نخستین امتیاز لیگ یکی خود است.

علیصدر همدان در تهران و برابر پرسپولیس به دنبال کسب امتیاز

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در گروه یک امروز جمعه با انجام چهار بازی در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که در یکی از بازی‌ها تیم علیصدر همدان به مصاف پرسپولیس بهزیستی در تهران می‌رود.

رقابت‌های فوتسال دسته یک امسال بنابر تصمیم فدراسیون فوتبال، با حضور 18 تیم و در دو گروه 9 تیمی برگزار خواهد شد که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به صورت ضربدری، برگزارکننده بازی پلی‌آف خواهند بود تا فقط دو تیم جواز حضور در لیگ برتر فوتسال در فصل بعد را پیدا کند.

در گروه یک این مسابقات، تیم فوتسال علیصدر در نخستین حضورش در لیگ دسته یک باید در کنار تیم‌های پرسپولیس بهزیستی تهران، کاشی‌نیلو اصفهان، کشاورز قزوین، برق شیراز، مقاومت کرمان، ایران‌جهان مشهد، پکیج ایساتیس یزد و برنای خوزستان برای صعود به لیگ برتر جدال سختی را تجربه کند.

تیم علیصدر همدان که در تابستان امسال با قهرمانی در لیگ دسته دوم جواز حضور در لیگ دسته یک را گرفته است مسابقات را با دو شکست پیاپی شروع کرده و شرایط خوبی در انتهای جدول گروه یک مسابقات ندارد.

شاگردان علیرضا خسروی به خوبی نتوانستند در 40 روز فرصت پیش رو، به هماهنگی لازم برسند و در دو بازی نخست برابر تیم‌های برنای خوزستان و کاشی‌نیلو اصفهان مغلوب شدند.

کادر فنی این تیم معتقد هستند برای رسیدن به شرایط ایده‌آل و مطلوب چهار تا پنج هفته زمان لازم دارند تا به هماهنگی خوبی برسند.

استفاده از 70 درصد بازیکنان بومی در کنار چهار بازیکن غیر بومی باعث شده این تیم با بومی‌گرامی، امتیاز بزرگی را به دست آورد اما برای گرفتن نتیجه، زمان و رسیدن به هماهنگی از مولفه‌های اصلی است.

در مقابل قرمزپوشان تهران در سه هفته ابتدایی لیگ دسته یک با کسب یک پیروزی و یک شکست وضعیت خوبی در جدول دارند که به طور حتم برابر انگیزه و دوندگی تیم علیصدر بازی منطقی را ارائه خواهند کرد.

راه‌راه پوشان علیصدر همدان پنج‌شنبه در سالن فدراسیون هندبال مکان برگزاری مسابقه به مرور تاکتیک و تمرین عرق‌گیری پرداختند و خود را بازی روز جمعه آماده می‌کنند.

بر اساس اعلام کمیته داوری فدراسیون فوتبال مسابقه بین پرسپولیس بهزیستی تهران و علیصدر همدان را محمد قدرتی (سرداور)، سعید الوندی (کمک داور)، ولی امجدی(داور سوم) و محمد داودپور (وقت نگهدار) قضاوت خواهند کرد که نظارت بر کار داوری بر عهده مصطفی حاج‌محمد خواهد بود.

تا قبل از این بازی تیم فوتبال پرسپولیس بهزیستی تهران با کسب چهار امتیاز در رده چهارم جدول و تیم‌‌های علیصدر همدان به همراه مقاومت کرمان بدون امتیاز قعرنشین جدول رده‌بندی گروه یک لیگ دسته اول فوتسال ایران هستند.

مسابقه بین تیم‌های فوتسال پرسپولیس بهزیستی تهران و علیصدر همدان عصر روز جمعه 17 آبان ماه از ساعت 16 در سالن فدراسیون هندبال واقع در خیابان سئول تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول