اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان عنوان کرد

عدم هماهنگی عمده مشکل تیم علیصدر همدان

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: مشکل تیم فوتسال علیصدر عدم هماهنگی و تمرکز است که به مرور زمان و تا هفته چهارم یا پنجم برطرف خواهد شد.

عدم هماهنگی عمده مشکل تیم علیصدر همدان

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: سطح لیگ دسته یک امسال بسیار بالا رفته به طوری که نتایج بازی‌ها از پیش غیرقابل پیش‌بینی شده است.

وی افزود: تیم علیصدر یکی از آخرین تیم‌هایی بوده که خود را برای حضور در لیگ دسته یک آماده کرده و همین تأخیر در آماده‌سازی تیم را با مشکلات عدم هماهنگی مواجه کرده است.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان با بیان اینکه امسال لیگ برتر سخت‌ترشده افزود: حضور هفت مربی لیگ برتری در کنار تیم‌ها باعث شده تا فاصله کیفی مسابقات لیگ یک با برتر کمتر از قبل شود.

وی ادامه داد: مشکل تیم فوتسال علیصدر عدم هماهنگی و تمرکز است که به مرور زمان و تا هفته چهارم یا پنجم این نقیصه برطرف خواهد شد.

خسروی عنوان کرد: پایین بودن میانگین سنی بازیکنان علیصدر و همچنین عدم تجربه لازم در سطح لیگ یک باید به مرور زمان و قرار گرفتن در کوران مسابقات رفع شود.

وی در مورد بازی تیمش برابر کاشی‌نیلو خاطرنشان کرد: بازی خوبی را ارائه دادیم اما به چیزی که مستحق آن بودیم نرسیدیم.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان با بیان اینکه در نیمه اول طبق برنامه‌ریزی پیش نرفتیم، ادامه داد: در نیمه دوم بازی خوبی را ارائه کردیم اما نتوانستیم از گل زده شده محافظت کنیم.

وی افزود: در بازی با کاشی‌نیلو دو بازیکن تأثیرگذار تیم یعنی امید بهرامی و محمد اصلانی را در اختیار نداشتیم که این موضوع باعث عدم کسب نتیجه شد.

خسروی با اینکه کادر پزشکی تیم باید زودتر برای رساندن بازیکنان مصدوم تلاش کند خاطرنشان کرد: با تلاش اعضای کادر فنی و کادر پزشکی به دنبال رسیدن به شرایط ایده‌آل هستیم که امیدواریم زودتر به وضعیت مطلوب و در سطح لیگ دسته یک برسیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار جای خالی برای جذب بازیکن در لیست داریم، ادامه داد: به دنبال بازیکنی هستیم که ضمن کمک به تیم، زمینه کسب  نتایج بهتر را فراهم کنند.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان اضافه کرد: البته با ترکیب فعلی تیم نیز آمادگی رویارویی با دیگر تیم‌ها را داریم که تحقق این مهم در گرو کسب آمادگی کامل است.

وی در مورد اعتراض به داور و اخراجش از زمین مسابقه تصریح کرد: به صورت واضح صحنه خطای هند دروازه‌بان حریف را دیدم که خارج از محوطه توپ را گرفت اما داور به اشتباه خطا را اعلام نکرد و بعد از اعتراض بنده به این وضعیت مرا از زمین مسابقه اخراج کرد.

خسروی با بیان اینکه باید تابع نظر داور بود در ادامه سخنانش یادآور شد: با شرایط موجود در تیم و انگیزه بازیکنان، برای بازی با پرسپولیس آماده می‌شویم.

تیم فوتسال علیصدر همدان تا پایان هفته سوم لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور و در گروه یک بدون امتیاز به همراه تیم مقاومت کرمان در انتهای جدول قرار دارد.

در چارچوب هفته چهارم این مسابقات تیم فوتسال علیصدر همدان روز جمعه 17 آبان در سالن فدراسیون هندبال باید برابر تیم پرسپولیس بهزیستی تهران صف‌آرایی کند.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول