اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی همدانی تیم فوتسال علیصدر خبر داد

استارت علیصدر همدان برای رویارویی با کاشی‌نیلو اصفهان

مربی همدانی تیم فوتسال علیصدر همدان از شروع تمرینات این تیم برای مصاف با تیم کاشی‌نیلو اصفهان خبر داد.

استارت علیصدر همدان برای رویارویی با کاشی‌نیلو اصفهان

مرتضی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: تیم فوتسال علیصدر به دلیل حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم خیلی دیرتر از بقیه تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک شروع به تمرینات کرده و این موضوع برای قرار گرفتن در شرایط ایده‌آل سخت کرده است.

وی افزود: حضور 12 بازیکن بومی در تیم 16 نفر علیصدر نشانگر بالا بودن سطح فوتسال در بین بازیکنان همدانی این تیم است که بعد از مدت‌ها شرایط برای حضور در مسابقات لیگ دسته یک برای بازیکنان همدانی فراهم شد.

مربی همدانی تیم فوتسال علیصدر همدان اضافه کرد: برای بازی برابر تیم برنای خوزستان در حدود یک هزار و 300 کیلومتر مسیر راه را زمینی و با اتوبوس طی کردیم و این بعد مسافت خستگی زیادی را به بازیکنان تیم تحمیل کرد.

به گفته وی؛ بنا بر تصمیم کادر فنی بعد از بازی سنگینی که در برابر نماینده فوتبال اهواز انجام دادیم و سوای نتیجه بازیکنان با غیرت و جدیت بازی خوبی را ارائه کردند دیروز شنبه را استراحت کردیم تا برای شروع تمرینات برای بازی با کاشی‌نیلو آماده شویم.

عظیمی یادآور شد: از صبح یکشنبه با انجام تمرینات بدنسازی در سالن وزنه بسیج تمرینات خود را روزانه شروع شده و عصر امروز هم در سالن اصلی مسابقات تمرینات تاکتیکی و کار با توپ را پیگیری خواهد شد.

وی گفت: برای رسیدن به شرایط مطلوب و حضور مقتدرانه در لیگ دسته یک هر روز دو جلسه تمرینی پر فشار بدنی و تاکتیکی و کار با توپ در دستور کار قرار گرفته تا در فرصتی که بعد از هر بازی داریم برای جبران عقب‌ماندگی فنی تلاش کنیم.

مربی همدانی تیم فوتسال علیصدر همدان ابراز داشت: در این هفته سعی می‌کنیم تا با آنالیز دو بازی اخیر تیم کاشی‌نیلو که در رقابت‌های امسال انجام داده بتوانیم با شناختی خوبی در نخستین بازی خانگی سه امتیاز این مسابقه را از آن خود کنیم.

وی افزود: در دو هفته ابتدایی تیم کاشی‌نیلو با یک برد و یک تساوی که به دست آورده نشان داده که تیم خوبی را برای مسابقات آماده کرده که با شناخت نقاط ضعف و قوت این تیم برای پیروزی برابر تماشاگران خودی به میدان می‌رویم.

تا پایان هفته دوم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در در گروه یک تیم کاشی‌نیلو اصفهان با چهار امتیاز در رده سوم قرار دارد و تیم علیصدر با یک بازی کمتر و بدون امتیاز قعرنشین جدول این گروه است.

مسابقه بین دو تیم فوتسال علیصدر همدان و کاشی‌نیلو اصفهان پنج‌شنبه 9 آبان ماه از ساعت 16 در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول