اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان:

علیصدر همدان قابلیت مطرح شدن در فوتسال ایران را دارد

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان گفت: با قابلیتی که در بین بازیکنان بومی و مستعد فوتسال همدان وجود دارد، در قالب تیم علیصدر می‌توانیم به خوبی در ورزش و فوتسال ایران مطرح شویم.

علیصدر همدان قابلیت مطرح شدن در فوتسال ایران را دارد

عبدالرضا رضاییان در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری فارس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تیم فوتسال علیصدر در حال حاضر یکی از داشته‌های ارزشمند ورزش و فوتسال استان محسوب می‌شود که با غیرت بازیکنان بومی به لیگ دسته یک صعود کرده است.

وی افزود: حمایت شرکت سیاحتی علیصدر در سال گذشته تنها مربوط به فوتسال نبود و در کنار این رشته کبدی و تنیس‌ روی میز در لیگ برتر هم زیرپوشش و نام علیصدر همدان فعالیت کردند که نتایج خوبی را کسب کردند.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان با اشاره به حمایت خوبی که مدیران شرکت و اعضای هیئت مدیره از رشته فوتسال انجام دادند، ابراز داشت: بودجه‌ای که امسال برای فعالیت و حضور در لیگ دسته یک توسط اعضای هیئت مدیره باشگاه تصویب شده، رقم خوبی است که امیدواریم بتوانیم نماینده شایسته برای ورزش همدان باشیم.

به گفته وی، مشکلات زیادی در سال گذشته و در ابتدای فصل امسال در زمینه سالن تمرینی داشتیم که با مساعدت مسئولان حل شد که امید داریم شرایط حضور یک تیم دسته یکی در سطح بالای ورزش حرفه‌ای برای اهالی فوتبال استان قابل درک باشد.

رضاییان با بیان اینکه در دو سالی که در لیگ دسته دوم بودیم سردی انعکاس رسانه‌ای باعث کم شدن امید ما برای ادامه کار شده بود، اضافه کرد: رسانه‌های استان در دو سالی که در لیگ دسته دوم بودیم، برخورد خوبی با ما و کادر فنی و بازیکنان نداشتند و صدا و سیما، شاید در سال گذشته 30 دقیقه از علیصدر برنامه، خبر یا گزارشی را بر روی آنتن نبرده بود.

وی گفت: سال گذشته در لیگ دسته دوم یکی دو مسابقه برابر تیم‌های خوزستانی به صورت مستقیم از شبکه استانی خوزستان پخش شد، اما حسرت بر دل ماندیم یک بار یک مسابقه کامل را حتی به صورت ضبط شده و با تأخیر از شبکه همدان ببینیم.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان با ابراز خرسندی از صعود تیم فوتسال این باشگاه به لیگ یک و حضور سه تیم دسته اولی در استان عنوان کرد: انتظار داریم صدا و سیما، خبرنگاران رسانه‌ها و ورزشی‌نویسان استان علیصدر را مثل پاس و الوند ببینند و از این تیم حمایت کنند.

وی یادآور شد: حضور چندین بازیکن مستعد و خوش‌آتیه همدانی در این تیم حسن بزرگی برای پرداختن و توجه بیشتر رسانه‌ها و حتی مسئولان ورزش استان است تا با دلگرمی بیشتری بتوانیم نماینده شایسته‌ای در لیگ برای ورزش همدان باشیم.

رضاییان در ادامه با اشاره به گروه 9 تیمی که باید علیصدر در آن پیگیر مسابقات باشد، افزود: گستردگی تیم‌هایی که در گروه حضور دارند، کار را برای ما سخت کرده است، اما با تمرینات پرفشاری که کادر فنی برای قبل از فصل در نظر گرفته بودند با توکل به خدا وارد کوران مسابقات خواهیم شد.

وی ادامه داد: با نظر کادر فنی سعی شده امکانات مناسب و درخور یک تیم لیگ دسته یکی را فراهم کنیم تا ضمن باقی ماندن در مسابقات امسال شرایط تجربه خوبی برای سال‌های آینده پیدا کنیم.

تیم فوتسال علیصدر در نخستین حضورش در لیگ دسته یک باید در کنار تیم‌های پرسپولیس بهزیستی تهران، کاشی‌نیلو اصفهان، هیئت فوتبال قزوین، برق شیراز، مقاومت کرمان، ایران‌جهان مشهد، پکیج ایساتیس یزد و دایتی شیراز برای صعود به لیگ برتر جدال سختی را تجربه کند.

تیم فوتسال علیصدر همدان از مسابقات لیگ استان با حمایت شرکت سیاحتی علیصدر آغاز کرده و بعد از عبور از لیگ منطقه‌ای بعد از دو سال موفق شد با زحمات مربیانی همچون سیدابوالقاسم حسینی، مرتضی عظیمی و مشورت فنی علیرضا خسروی به لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران صعود کند.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول