اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال علیصدر همدان:

علیصدر طلایه‌دار بومی‌گرایی در ورزش همدان می‌شود

سرمربی تیم فوتبال علیصدر همدان گفت: تیم فوتسال علیصدر از داشته‌های ارزشمند استان همدان است که با تلاش نیروهای بومی به لیگ دسته یک آمده و باید حفظ شود.

علیصدر طلایه‌دار بومی‌گرایی در ورزش همدان می‌شود

علیرضا خسروی در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: تیم فوتسال علیصدر با حمایت شرکت سیاحتی علیصدر در سال گذشته موفق شد با اقتدار و تلاش همه مدیران، سرپرستان، مربیان و بازیکنان بومی همدانی به لیگ دسته اول صعود کند.

وی افزود: استعداد و شرایطی که در بین جوانان علاقه‌مند به رشته فوتسال در استان وجود دارد اگر به صورت برنامه مدون حمایت شوند، باعث تبدیل همدان به یکی از قطب‌های فوتسال ایران خواهد شد.

سرمربی 42 ساله تیم فوتبال علیصدر همدان که سابقه سرمربی‌گری در تیم‌های لیگ برتری و دسته یکی را در کارنامه دارد اضافه کرد: بعد از اتمام لیگ دسته 2 با هماهنگی انجام شده با مدیریت باشگاه و توافقات نهایی کار را از 16 شهریورماه با انجام تست‌گیری از بازیکنان بومی شروع کردیم.

به گفته وی؛ تعداد زیاد بازیکنان مستعد و خوش‌آتیه که از سطح استان برای حضور در تمرینات تست‌گیری حضور داشتند، کار کادر فنی را برای انتخاب سخت کرده بود که البته سعی شد تا بهترین گزینه‌ها برای حضور در تیم و بازی در لیگ دسته یک گلچین شود.

خسروی با اشاره به اینکه در ابتدای شروع تمرینات مشکلات زیادی در مورد سالن تمرینی وجود داشت و همکاری بایسته‌ای صورت نگرفت خاطرنشان کرد: بعد از تمام شدن لیگ دسته 2 و استراحت کوتاهی که بازیکنان و کادر فنی داشتند تنها 40 روز تا شروع مسابقات زمان بود و تیمی که برای حضور در لیگ یک باید آماده شود باید حرفه‌ای‌تر از قبل کار کند.

وی گفت: تیم علیصدر در روزهای نخست کار حتی در روز سالنی برای تمرین پیدا نمی‌کرد اما با جدی شدن تمرینات با تلاش رضاییان، مدیرعامل باشگاه و همکاری هیئت فوتبال و اداره‌ کل ورزش و جوانان این مشکل حل شد و با نظم خاصی تمرینات تاکتیکی را پیگیری کردیم.

سرمربی باسابقه تیم فوتسال علیصدر همدان یادآور شد: تیم فوتسال علیصدر در لیگ دسته دوم در چند مورد نواقصی در بحث فنی داشت که با اضافه شدن چند بازیکن باتجربه لیگ برتری در کنار جوانان مستعد همدانی تیم خوبی را برای حضور آبرومند در لیگ امسال آماده کردیم.

وی با اشاره به اینکه نتیجه‌گیری در لیگ دسته یک و کنار تیم‌های بزرگ فوتسال ایران نیاز به زمان دارد تصریح کرد: با جلساتی که با مدیران ارشد و اعضای هیئت مدیره باشگاه علیصدر داشتیم برنامه دو ساله‌ای برای رسیدن به اهداف طراحی کردیم که در سال اول در گردونه رقابت‌ها باقی بمانیم و در سال دوم در تیم‌های مدعی حضور داشته باشیم.

خسروی ادامه داد: تیم فوتسال علیصدر از داشته‌های ارزشمند استان همدان است که با زحمات و تلاش نیروهای بومی به لیگ دسته یک آمده و باید این تیم با این شرایط حفظ شود.

وی از انجام چند بازی تدارکاتی تا شروع فصل جدید لیگ دسته یک فوتسال خبر داد و عنوان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با چند تیم دسته برتری، بازی‌های تدارکاتی تا قبل از شروع فصل و وارد شدن به کوران مسابقات برای هماهنگی بیشتر انجام می‌شود.

تیم فوتسال علیصدر در نخستین حضورش در لیگ دسته یک باید در کنار تیم‌های پرسپولیس بهزیستی تهران، کاشی‌نیلو اصفهان، هیئت فوتبال قزوین، برق شیراز، مقاومت کرمان، ایران‌جهان مشهد، پکیج ایساتیس یزد و دایتی شیراز برای صعود به لیگ برتر جدال سختی را تجربه کند.

تیم فوتسال علیصدر همدان از مسابقات لیگ استان با حمایت شرکت سیاحتی علیصدر آغاز کرده و بعد از عبور از لیگ منطقه‌ای بعد از دو سال موفق شد با زحمات مربیانی همچون سیدابوالقاسم حسینی، مرتضی عظیمی و مشورت فنی علیرضا خسروی به لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران صعود کند.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول