اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال علیصدر:

علیصدر همدان هفته به هفته بهتر می‌شود/ حضور همدانی‌ها در ورزشگاه دلگرم‌کننده است

سرمربی تیم فوتسال علیصدر گفت: تیم فوتسال علیصدر در مسابقات لیگ دسته یک می‌تواند جزو پدیده‌ها باشد و با جوانان گمنام و خوش‌آتیه همدانی می‌تواند نماینده خوبی برای ورزش همدان باشیم.

علیصدر همدان هفته به هفته بهتر می‌شود/ حضور همدانی‌ها در ورزشگاه دلگرم‌کننده است

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: تیم فوتسال علیصدر یکی از بومی‌ترین تیم‌های سطح فوتبال ایران است و کمتر تیمی را سراغ داریم که بیش از 70 درصد بازیکنان آن بومی باشند.

وی افزود: این برگ برنده تیم علیصدر است که با امید بستن به جوانان جویای نام و مستعد همدانی در کنار چند بازیکنان با تجربه لیگ یکی بتوانیم نماینده شایسته برای فوتسال و ورزش همدان باشیم.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان با بیان اینکه تیم فوتسال علیصدر در مسابقات لیگ دسته یک می‌تواند جزو پدیده‌ها باشد، افزود: این تیم با وجود جوانان گمنام و خوش‌آتیه همدانی می‌تواند نماینده خوبی برای ورزش همدان باشد.

به گفته وی؛ تیم علیصدر با توجه به اینکه برای آماده‌سازی و رسیدن به شرایط آرمانی زمان کمتری نسبت به تیم‌های دیگر داشته است باید منتظر شویم تا بعد از هفته سوم یا چهارم تیم واقعی علیصدر را در میدان مسابقات شاهد باشیم.

خسروی با اشاره به بازی هفته نخست تیمش برابر تیم برنای خوزستان تصریح کرد: بازی هر دو تیم بالاتر از لیگ دسته یک بود و با وجود قبول شکست از بازیکنان تیم راضی هستم.

وی گفت: این بازی تقابل با تجربه‌های سال‌ اخیر لیگ برتر و دسته یک با یک تیم گمنام و جوان بود که تیم برنا با استفاده از چند بازیکن ملی‌پوش و مطرح فوتسال کشور موفق شد در خانه برنده این میدان شود.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان با بیان اینکه در رشته فوتسال تیمی که کمتر اشتباه کند می‌تواند پیروز میدان باشد خاطرنشان کرد: در بازی روز جمعه هر دو تیم، پایاپای پیش رفتند و تیم ما با جنگندگی موفق شد بازی را در عدد دو به تساوی بکشاند اما دو اشتباه فردی، بازی را برای ما به باخت تبدیل کرد.

وی ادامه داد: حضور در کوران مسابقات و قرار گرفتن در شرایط بازی قطعاً در روند رو به رشد تیم علیصدر تأثیرگذار خواهد بود و مردم علاقه‌مند همدانی مطمئن باشند از هفته چهارم به بعد تیمی خوبی به نام علیصدر در زمین مسابقه خواهند دید.

خسروی با ابراز اینکه هیچ تیمی دوست ندارد مسابقات لیگی و دوره‌ای خود را با شکست آغاز کند عنوان کرد: باخت، برابر برنا از نظر روحیه شاید ما را در شرایط خوبی قرار نداد اما با تمریناتی که از امروز در دستور کار داریم برای بازی هفته دوم برابر تیم کاشی نیلو اصفهان آماده می‌شویم با یک برد خانگی بتوانیم روند بهتری داشته باشیم.

وی با دعوت از مردم علاقه‌مند و ورزش‌دوست همدانی برای حمایت و حضور در بازی‌های خانگی تیم علیصدر افزود: تیم علیصدر متعلق به مردم همدان است و باید برای حمایت و تشویق جوانان خوب این استان با حضور خودشان در ورزشگاه باعث شوند تا بازیکنان این تیم دلگرم شوند.

تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته نخست مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جمعه گذشته برابر تیم برنا خوزستان در اهواز با حساب چهار بر دو مغلوب شد و در هفته دوم در همدان باید برابر تیم کاشی‌نیلو اصفهان به میدان برود.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول