اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خدابنده:

بدعت‌ها بزرگ‌ترین آسیب‌ عزاداری‌های ماه محرم است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خدابنده گفت: بدعت‌ها بزرگ‌ترین آسیب‌ عزاداری‌های ماه محرم به شمار می‌روند.

بدعت‌ها بزرگ‌ترین آسیب‌ عزاداری‌های ماه محرم است

حجت‌الاسلام نجم‌الدین فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و اظهار داشت: امامان معصوم (ع) همیشه در عمل به امر به معروف و نهی از منکر تاکید داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه اهمیت عمل به همه واجبات در یک طرف و عمل به امر به معروف و نهی از منکر در طرف دیگر است، تصریح کرد: امام علی (ع) می‌فرمایند اندازه و اهمیت عمل به همه واجبات مثل آب دهان و عمل به امر به معروف و نهی از منکر مثل آب دریا است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خدابنده با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر در مقابل عمل به همه واجبات دیگر اهمیت دارد، افزود: امر به معروف و نهی از منکر جزو یکی از واجبات دین اسلام محسوب می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه اهمیت امر به معروف و نهی از منکر باید در مراسم عزاداری‌های ماه محرم تاکید شود، بیان داشت: باید یک نظارت کلی در این امر صورت گیرد.

فتحی در ادامه به تعدادی از بدعت‌های موجود در عزاداری‌های ماه محرم اشاره کرد و اظهار داشت: همه مراجع تقلید کشورمان مخالف انجام این بدعت‌ها هستند.

وی با تاکید بر اینکه وجود این بدعت‌ها مخالف جوامع بشری شیعه است، تصریح کرد: بدعت‌ها بزرگ‌ترین آسیب‌ عزاداری‌های ماه محرم هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه خدابنده قمه‌زنی را یکی از بدعت‌های موجود در جامعه اسلامی معرفی کرد و افزود: قمه‌زنی بزرگ‌ترین آفات جامعه اسلامی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73008/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول