اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

رعایت امر به معروف متضمن ایجاد آرامش است

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان رعایت امر به معروف و نهی از منکر را عاملی برای تضمین ایجاد آرامش در جامعه ذکر کرد.

رعایت امر به معروف متضمن ایجاد آرامش است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر ادارات و کارخانجات استان کردستان در سنندج اظهار کرد: امر به معروفی یکی از مواردی است که مورد تاکید خداوند متعال است و بارها در قرآن مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال هرکاری را که خوب و بزرگ باشد ابتدا خود انجام می‌دهد، افزود: این مهم ارزش انجام کارهای نیک را می‌رساند و باید همه ما نیز به عنوان مسلمان انجام‌دهنده کارهای خوب باشیم.

شاهرودی خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده است که احسان را دوست دارد و از بندگانش نیز می‌خواهد آنها نیز اهل احسان باشند و کارهای نیک و خیر را پیشه کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بیان کرد: انسان مومن همیشه باید به دنبال خوبی‌ها و معروفات باشد و از کارهای منکر نهی کند و دیگران را نیز از انجام کارهای زشت و ناروا باز داد.

شاهرودی اضافه کرد: از نشانه‌های انسان مومن علاوه بر انجام کار خوب، اعتقاد داشتن به خدا، پیامبر و آخرت است و باید همه ما به آنچه خداوند در کتاب الهی خود فرموده پایبند باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به رمز ماندگاری نهضت امام حسین(ع) اظهار کرد: این نهضت با عظمتی که دارد خداوند متعال خواهان حفظ و ماندگاری آن شده و مردم نیز با انجام برنامه‌هایی در ایام مناسبتی به ویژه ماه محرم یادآورکننده این نهضت بزرگ حسینی هستند.

وی دنیا را جلسه امتحان خداوند برشمرد و گفت: باید از آزمایش‌های خداوند سربلند بیرون بیاییم و همواره پیرو فرامین الهی باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اضافه کرد: امام حسین(ع) توانست بقای اسلام را تضمین کند و به این ترتیب راه رشد و ترقی و سعادت را به بندگان خود نشان دهد.

 شاهرودی در پایان اضافه کرد: باید قدر تمامی افرادی که آمر به معروف و ناهی از منکر هستند را بدانیم و قدردان همه آنها باشیم.

انتهای پیام/79007/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول