اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز:

زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس نطنز نواخته شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز گفت: صبح امروز زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس نطنز نواخته شد و نهادینه شدن تذکر لسانی در میان دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهداف اجرای این برنامه است.

زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس نطنز نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، علی‌اکبر باباخانی صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: نهادینه کردن تذکر لسانی به عنوان مهم‌ترین هدف از اجرای برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر است.

وی اضافه کرد: اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و نهادینه کردن تذکر لسانی در میان دانش‌آموزان به عنوان هدف از اجرای این برنامه محسوب می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز تصریح کرد: امام حسین (ع) در راه امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید و با توجه به این موضوع، نخستین هفته از ماه محرم به نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه نخست ما در امر به معروف و نهی از منکر، تذکر لسانی است، ادامه داد: افراد فعال در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، خودشان باید به این موضوع مهم توجه لازم را داشته باشند.

باباخانی با اشاره به اینکه تذکر لسانی باید به صورت محکم در جامعه دنبال شود، تاکید کرد: بی‌تفاوتی نسبت به منکرات، منشأ بسیاری از تهدیدات، آسیب‌ها و چالش‌های فرهنگی و اجتماعی است و در صورتی که تمام افراد به وظیفه خود عمل کنند، بسیاری از مشکلات در جامعه برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، زنگ احیای امر به معروف و نهی از منکر صبح امروز با حضور امام جمعه نطنز، معاون فرماندار و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان نطنز در محل دبیرستان امام خمینی (ره) نطنز نواخته شد.

انتهای پیام/63025/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول