اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان ایلام:

احیای امر به معروف و نهی از منکر امنیت اجتماعی را به همراه دارد

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: امنیت اجتماعی در جامعه با احیای امر به معروف و نهی از منکر محقق می‌شود.

احیای امر به معروف و نهی از منکر امنیت اجتماعی را به همراه دارد

سردار علی دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: اگر عزاداری ماه محرم در این ایام نتیجه‌اش احیای فریضه بزرگ امر به معروف و نهی از منکر باشد، باید بگوییم که این عزاداری به معنای واقعی برگزار شده است.

وی افزود: امروز دشمن می‌کوشد با از بین بردن هنجارها و ترویج بی‌بند و باری در قالب جنگ نرم اهداف خود را پیش ببرد که یکی از راه‌های شکست دشمن در این جنگ احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر از فریضه‌های مهم دین مبین اسلام است که باید اهمیت آن به درستی در جامعه تبیین شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر نقش مهمی در پیشگیری از جرایم دارد ، خاطرنشان کرد: امنیت اجتماعی در جامعه با احیای امر به معروف و نهی از منکر محقق می‌شود.

دولتی تصریح کرد: همه عاشورا امر به معروف و نهی از منکر است و کربلا نیز بستری است که اجزای آن از امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه گریه کردن برای امام حسین (ع) در واقع گریه بر مظلومیت، دفاع و حمایت از حق است، یادآور شد: زمانی می‌توانیم یک معروف را در جامعه گسترش دهیم که خود را ملزم به اجرای آن بدانیم در این صورت است که امر به معروف و نهی از منکر در افراد دیگر تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/2246/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول