اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری خبر داد

پرداخت 5.7 میلیارد ریال زکات در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری از جمع‌آوری 5 میلیارد و 700 میلیون ریال زکات در استان در سال‌جاری خبر داد.

پرداخت 5.7 میلیارد ریال زکات در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابوالقاسم رستگار صبح امروز در نشست با مدیران کمیته امداد این استان، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 5 میلیارد و 700 میلیون ریال زکات در استان جمع‌آوری شده است.

وی افزود: زکات جمع‌آوری شده برای کمک به نیازمندان، جهیزیه، برنامه‌های فرهنگی و همچنین اجرای طرح‌های عمرانی هزینه می‌شود.

رستگار ادامه داد: همچنین مردم خیر استان در این مدت بیش از 57 میلیارد ریال کمک نقدی و کالا به نیازمندان کمک کردند که کمک‌ها با اولویت ایتام و زنان سرپرست خانوار توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری از افزایش 6 درصدی کمک‌های مردمی خبر داد و گفت: این کمک‌ها در قالب برگزاری جشن عاطفه‌ها، صدقات، طرح اکرام ایتام، زکات، فطریه و کمک‌های موردی جمع‌آوری شده است.

وی در ادامه از انتخاب این نهاد به عنوان دستگاه برتر در اقامه نماز خبر داد و افزود: براساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته توسط هیئت داوران ستاد اقامه نماز، کمیته امداد امام خمینی در راستای مجموعه فعالیت‌های هوشمندانه، منسجم و اجرای دقیق برنامه‌های راهبردی اقامه باشکوه نماز به‌عنوان دستگاه برتر در امر اقامه و ترویج فرهنگ نماز معرفی و شایسته تقدیر قرار گرفت.

رستگار با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در امر ترویج نماز، گفت: برپایی نماز جماعت در ادارات علاوه بر اشاعه معنویت موجب پیشرفت امور و فراهم آوردن محیطی با نشاط برای کار می‌شود.

انتهای پیام/68001/ر20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول