اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام اشنویه اعلام کرد

رشد 10 درصدی پرداخت زکات در اشنویه

مدیر کمیته امداد امام خمینی اشنویه از رشد 10 درصدی پرداخت زکات در اشنویه خبر داد و گفت: امسال بیش از3 میلیارد و 300 میلیون ریال زکات از این شهرستان جمع‌آوری شده است.

رشد 10 درصدی پرداخت زکات در اشنویه

الهوردی حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: زکات فریضه‌ای الهی است که با تلاش مبلغین و عاملان زکات در این شهرستان، امسال شاهد رشد مشارکت مردم در این زمینه و گسترش پرداخت آن بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تا پایان مهر ماه امسال میزان زکات جمع‌آوری شده در این شهرستان به بیش از 3 میلیارد و 300 میلیون ریال رسیده است، تصریح کرد: این میزان نسبت به کل مبلغ جمع‌آوری شده در مدت مشابه سال قبل 10 درصد رشد داشته است.

حسین‌زاده بر لزوم گسترش بیش از پیش ادای این فریضه الهی در جامعه تأکید کرد و آن را مایه گسترش امنیت و همبستگی بیش‌تر در جامعه عنوان کرد و افزود: باید برای احیای هر چه بیش‌تر این امر الهی در جوامع تلاش کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی اشنویه با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی یکی از نهادهای اصلی احیاکننده زکات در کشور است، تصریح کرد: بخشی از مبالغ زکات جمع‌آوری شده برای پرداخت به محرومان منطقه و رفع نیازهای آنان هزینه می‌شود و بخش دیگری از آنها نیز برای اجرا، احداث و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی هزینه می‌شود.

وی با اشاره به این مطلب خاطرنشان کرد: 50 درصد اعتبارات جمع‌آوری شده از مبالغ پرداختی زکات مردم این شهرستان درسال جاری برای رفع بخشی از مشکلات محرومین و دستگیری از فقرای این شهرستان هزینه شده است.

حسین‌زاده در ادامه پرداخت زکات را یکی از راهکارهای خلق حماسه اقتصادی در کشور عنوان کرد و افزود: همه باید برای تحقق این حماسه بزرگ در حد توان و مسئولیت خود گام برداریم.

انتهای پیام/61006/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول