اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دامغان:

واحد صنفی توزیع قرص‏های غیرمجاز در دامغان پلمپ شد

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان از پلمپ یک واحد صنفی در این شهرستان که به توزیع قرص‌های غیرمجاز به عنوان داروهای ترک اعتیاد، لاغری و مکمل‌های جنسی اقدام می‌کرد، خبر داد.

واحد صنفی توزیع قرص‏های غیرمجاز در دامغان پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان،‌ غلامرضا کاظم‏زاده امروز اظهار کرد: در جریان پلمپ این واحد صنفی، مقادیر زیادی از این قرص‌ها و بطری‌های شربت غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی افزود: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دامغان در کنترل و نظارت‌های مستمر خود از واحد‌های صنفی، با یک واحد عطاری مواجه شدند که به صورت غیرمجاز داروهایی را با عنوان داروهای ترک اعتیاد، لاغری،‌ مکمل‌های بدنسازی و جنسی به شهروندان عرضه می‌کرد.

کاظم‏زاده گفت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذی‏ربط و اخذ مجوز‌های لازم،‌ مأموران نیروی انتظامی از این واحد صنفی بازرسی و مقادیر زیادی از این قرص‌ها و شربت‌های روان‏گردان را کشف کردند.

وی با اشاره به آثار مخرب این داروها بر روی مصرف‏کنندگان افزود: سه هزار و 484 عدد از انواع این قرص‌های غیرمجاز از این واحد صنفی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با اعلام کشف 104 بطری از شربت‌های خوراکی غیرمجاز در این عملیات گفت: صاحب این عطاری نیز در جریان این عملیات دستگیر و پس از تکمیل پرونده راهی مراجع قضایی شد.

کاظم‏زاده ضمن هشدار درباره خطر‌های استفاده از این‏گونه داروهای غیر‌مجاز اظهار کرد: اثرات مخرب این‏گونه داروها بر روان و سلامتی انسان‌ها بسیار عمیق و پایدار بوده و به‌ صورت مکرر مشاهده شده است که افرادی با استفاده از داروهایی از این دست اقدام به انجام رفتارهای مجرمانه کرده و یا جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/2249/ط/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول