اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان:

مردم لرستان از ورود بدعت‌های غلط و خرافه‌ها در عزاداری‌ها جلوگیری کنند‌

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: مردم لرستان از ورود بدعت‌های غلط و خرافه‌ها در آیین‌های سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان جلوگیری کنند.

مردم لرستان از ورود بدعت‌های غلط و خرافه‌ها در عزاداری‌ها جلوگیری کنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مصطفی محمودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با بیان اینکه نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای برپایی نظم و انظباط هیئت‌های مذهبی در سطح لرستان فراهم می‌کند، اظهار کرد: تامین نظم و امنیت هیئت‌های مذهبی به عنوان یکی از اهداف کلی نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: در روزهای اول محرم به ویژه تاسوعا و عاشوار اقدامات امنیتی و انتظامی مهم برای جلوگیری از برخی مشکلات احتمالی در لرستان انجام می‌شود، تا امنیت کامل عزاداران تامین شود.

وی با بیان اینکه مردم لرستان از ورود بدعت‌های غلط و خرافه‌ها در آیین‌های سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان جلوگیری کنند، افزود: باید جوانان از این بدعت‌ها و خرافه‌ها به خوبی دوری کنند

محمودی تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند در راستای جلوگیری از ورود این بدعت‌ها نقش موثری داشته باشند، تا عزاداری امام حسین (ع) و 72 تن از یاران باوفایش در شان و منزلت آن امام بزرگوار برگزار شود.

انتهای پیام/2304/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول