اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان:

قیام عاشورا الگوی رزمندگان دفاع مقدس بود

فرماندار ریگان گفت: در دوران دفاع مقدس قیام عاشورا الگوی رزمندگان ما بود و جوشش خون ثارالله موجب شکست دشمن شد.

قیام عاشورا الگوی رزمندگان دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، مجید اعتمادی صبح امروز در جمع مسئولان این شهرستان در حاشیه برگزاری زیارت عاشورا در جوار قبور مطهر شهدای گمنام با تسلیت ایام عزاداری شهادت امام حسین (ع) اظهار داشت: قیام سرور و سالار شهیدان آب رفته را به مسیر خودش برگرداند و فرهنگ اسلامی را که به دست خاندان اموی به کلی در حال نابودی بود حفظ کرد.

وی افزود: یزید که به فکر حذف اسلام از جامعه و حکومت ظالمانه خود و خاندانش بود، کفر می‌گفت و شرک می‌ورزید و دارالحکومه را به محل فساد و فسق و فجور تبدیل کرده بود.

فرماندار ریگان عنوان کرد: هدف یزید این بود که نام اسلام و پیامبر اعظم (ص) را از اذهان پاک کند در این شرایط حضرت اباعبدالله (ع) بر اساس وظیفه دینی خود به نهی از منکر پرداخت و برای امر به معروف شهادت خود و یاران با وفایش را پذیرفت.

اعتمادی اذعان داشت: قیام عاشورا الگوی تمام عیاری برای بشریت شد و گاندی افتخار می‌کند که سرمشق وی امام سوم حضرت اباعبدالله (ع) است.

وی افزود: الگوی اصلی انقلاب اسلامی ایران امام حسین (ع) بود و در دوران دفاع مقدس جوشش خون ثارالله بود که موجب شکست دشمن شد و روحیه ایثارگری را در رزمندگان ما به خروش آورد.

انتهای پیام/80014/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول